BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 12:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] brak mocy ,przyspieszenia
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŚwiecie
e 36 coupe 1.8 16v 140km bardzo słabo mi przyspiesza naprawde marnie co powinienem sprawdzic? jak już się rozpędzę to leci ale niema mowy np. o przypaleniu gumy chociaż nie praktykuje takich rzeczy to ten silnik powinien dac rade no nie? czy ktoś pomoże?


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2009, 07:49 przez hepu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 22:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: z Truskolas
Mysle ze cos z glowica jest, w moim przypadku bylo tak ze do 2 tys obr/min jakos szedl a powyzej zawieszaly sie obroty i nie mial mocy . Wymienilem glowice i dalej mozna bylo smigac .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 22:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
m. in. sonde, przepływomierz

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 22:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŚwiecie
sonda ok przepływomierz też


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: ÂŚwiecie
a może sprawdzam przepływomierz zle i sonde macie jakies sposoby ??? ja poprostu na właczonym silniku odłączam kabel od jednego czy drugiego i jesli silnik reaguje to znaczy ze ok. ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
mozna tak powiedzieć. Ale jeżeli sonda jest martwa to daje np. stale jakieś napięcie więc przy odłaczeniu i tak i tak bedzie różnica.. Na sondzie napięcie jest zmienne. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach, zobaczyć jak wyglądają świece, Jeśli się dusi to spradź jakie ciśnienie daje pompa paliwowa, oraz czy wtryski nie leją.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL