BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zawieszenie 318 Sedan
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
witam mam takie pytanie jak najlepiej polozycz na glebe sedana 318 na ile -40mm przod i tyl czy raczej nie i moga tez byc fotki jak wyglada od boku z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 10:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
u mnie w galerii masz e36 sedan 318i na gwincie ta technix.nie jest spuszczony na maksa,jest jeszcze jakies 10mm do maksymalnej gleby.koszt gwintu około 1000zł.jaki masz budżet?jak chcesz obnizyc samymi springami do seryjnych amorków to maks -40mm przy wiekszym obizeniu amorki beda nieprawidłowo pracowac.jesli tanio to mozesz poszukac używanych sprezyn renomowanych producentów(h&r,weitec,eibach,apex,kw) lub nowych typu ta technix,mts,supersport.

jesli tył i przód bedzie -40mm to nie bedzie klinu bedzie wrazenie ze tył jest nizej niz przód wiec aby linia auta schodziła ładnie to miedzy tyłem a przodem powinna byc róznica 10-20mm np. -40/20,-50/30,-60/40mm ale to juz kwestia gustu.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2009, 10:11 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 10:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
a to dokladniej ile masz na minusie bo jezeli ci zostalo jeszcze 1cm to ile juz obnizyles
ja chce same sprzezyny gwintu nie chce i nowe zwykle bilstein amory albo jakies sportowe z krotkim skokiem



to chyba zaloze -40przod i -20 tyl abo 50/30 na seryjne amorki jak mozna


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2009, 10:17 przez Alan126, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 10:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czemu nie chcesz gwintu?koszt kitu(amorki i springi) tanszych firm to cos koło 700zł,gwint mozna znalesc za 950zł,roznica to tylko 250zł.regulujesz sobie jak ci sie podoba,mozesz nawet offroad sobie zrobic:)koszt zwykłych samych bilsteinów b4 to około 800zł a jeszcze do tego springi.lepiej sie zastanów

nie wiem jaka mam teraz glebe,trudno powiedziec.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 10:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
no dobra gwintow jest pare modeli ze np. jedne tylko obnizaja max -40 a zas drogie nawet -80

pokaz jakis gwint do 950zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 11:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
-40 to jest czesto podawane minimalne obnizenie a maksymalne to nawet -100mm
http://allegro.pl/item671652551_bmw_e36 ... _nowe.html
zagadaj typa,ze wezmiesz poza aukcja itd.(wtedy nie ma prowizji,on nie płaci podatku itd.) wiec jest z czego spuszczac.ja brałem własnie u niego.który rok auta?bo sa dwa rodzaje zawieszen na długi łaczni przed 06.92r i na krótki po 06.92r

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 12:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
96 rok na krotki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 12:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
no to wszystko pasi bez problemu.gorzej bywa z tymi przed 06.92r na długi.

z tego co widze to jestes z zachodniopomorskiego a ten kolo co ci podałem linka jest ze szczecina wiec moze odchodza koszty wysyłki.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2009, 12:22 przez reza, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 12:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E30 COUPE DIAMANT
Kod silnika: M40B16>M73B57SWAP
aha


ale ja z kolobrzegu a do szczecina mam 180km wiec przysylka nie oddpada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL