BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 11:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sposób montażu sworzni wewnętrznych
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: 530d
Witam!
Mam pewne podejrzenia, ze mechanik zamontowal mi zle sworznie dlugie. Jesli ma to jakies znaczenie to chodzi o sworznie Lemfordera. W jaki sposob maja byc umiejscowione naciecia na spodniej czesci sworznia? W osi dlugiej pojazdu czy wskazywac na prawa i lewa strone auta?

Dzieki za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 19:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
nacięcia powinny być równlegle do prowadnicy, wzdłuż samochodu

edit: masz tutaj linka z całym tematem dot. sworzni na końcu 1 strony jest fotka jak powinny być wprasowane
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 19:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Lukezz napisał(a):
nacięcia powinny być równlegle do prowadnicy, wzdłuż samochodu

edit: masz tutaj linka z całym tematem dot. sworzni na końcu 1 strony jest fotka jak powinny być wprasowane
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


nie, nacięcia powinny być po skierowane w lewą i prawą stronę samochodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 19:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
BorysKrystian napisał(a):
nie, nacięcia powinny być po skierowane w lewą i prawą stronę samochodu.


nie może być ja wszystkie mam wzdłuż samochodu 2 nacięcia równolegle do lini koła, prostopadle być nie może bo jak sprawdzałem prostopadle to jest opór i mniejszy ruch niż na wcięciach ułożonych równolegle

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: 530d
tez mi sie wydaje, ze naciecia powinny byc wzdluz auta - u mnie oczywiscie sa na boki. oryginalny sworzen pracuje prostopadle do linii laczacej naciecia, tylko czy jest tak samo przy Lemforderze?

p.s. dzieki za linka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 20:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
ja miałem sworznie MEYLE ale przy Lemforderze myśle że powinno być tak samo

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 20:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Nacięcia mają być wzdłuż osi pojazdu (od silnika do bagażnika :hyhy: ).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 20:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
O faktyczne :wstyd: sorry za wprowadzenie w błąd...
Wydawało mi się że sworzeń pracuje w osi tych nacięć, najlepiej wziąć do ręki i sprawdzić jak pracuje sworzeń.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL