BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jak zlikwidować luz na maglu?
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 21:25 
Witam wszystkich posiadaczy BMW!
Mam do Was pytanie, może mi pomożecie. . . Wymieniłem w mojej E36 drązki i gałki w przodzie po czym pojechałem na zbieżnośc i wszystko byłoby OK ale... okazało się, że jest jeszcze luz na maglownicy... Niestety, gość nie umiał tego naprawić!... Może wiecie jak to zrobić, bo sam patrzyłem i też nic nie zobaczyłem, czym ten luz na maglu się niweluje... Czekam na podpowiedzi, bo po wymianie drążków całkiem inaczej prowadzi się Lalunie! - tylko jeszcze ten luz! !!! Pozdrawiam !!!


Ostatnio edytowano 16 stycznia 2007, 21:11 przez Majster, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 21:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
wymienic na nowe lub oddac do regeneracji...tak czy siak pare setek do wydania...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 23:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nie ma możliwości kasowania luzu w tej przekładni. tak jak napisał kornelio- konieczna wymiana: 400-600zł za używkę(tyle, że to jak zwykle loteria na co trafisz) lub ciut więcej (700-1200)za regenerowaną (czasem z gwarancją).

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 20:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
bartus napisał(a):
(700-1200)za regenerowaną (czasem z gwarancją).


Powiem szczeże że musisz liczć powyżej 1000 zeta chyba poszukasz jakiegoś rozbitego auta i zniego przeszczepisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 20:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
niestety mam u siebie problem z przekładnią i ostatnio szukałem rozwiązania to właśnie tak wyglądają u mnie ceny.
waham się jeszcze czy kupować używkę i liczyć że będzie okej (jak ostatnio wymieniałem to nie przejechałem nawet 3tkm) czy zdecydować się na regenerowaną z 2letnią gwarancją za 700-900pln.

może mi ktoś doradzi ...

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
bartus napisał(a):
czy zdecydować się na regenerowaną z 2letnią gwarancją za 700-900pln


Myślę że to lepsze rozwiązanie duży plus za 2 letnią gwarancje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2007, 22:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Panowie można taniej, np tutaj koszt regeneracji to 450 zl :

http://maglownice.polskareklama.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2007, 23:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Cytuj:
Używamy tylko renomowanych części zamiennych przez co ryzyko awarii jest zminimalizowane do maksimum.


ciekawe określenie ;)

masz z nimi jakieś doświadczenia?

450 netto więc jakies 550 (+-) więc to może nie być ostateczna cena (w zależności czy przekładnia cieknie, czy ma luz itp). do tego dojdzie wysyłka i dopiero mamy ostateczną cenę.

chyba jutro do nich przedzwonię.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2007, 23:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
A jak jest w E32 można zlikwidować luz?


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 08:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
michael napisał(a):
A jak jest w E32 można zlikwidować luz?


W E32 jest lepiej - nie ma maglownicy, o kasowaniu luzu na przekładni w e32 można poczytać tutaj:
http://bmwe32.masscom.net/johan/steering_box_adjustment/steering_box_adjustment.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 09:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A napewno masz luz? Masz wspomaganie? Puka na włączonym czy tylko zgaszonym silniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 12:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
KotSylwester napisał(a):
Puka na włączonym czy tylko zgaszonym silniku?


Jak może pukać na wyłączonym silniku jak pompa wtedy nie pracuje nie rozumiemię cię drogi KotSylwester,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 12:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Oj może :P Puka wyłączonym silniku, przecież drążek jest stale w maglu :P Przy wspomaganiu cichnie "pukanie" i luz się kasuje.. Nie zastanawiałem sie nad tym kiedyś... ale pojechałme baurem na przegląd i koleś mówi: Wie Pan minimalnu luz na maglu, na włączonym silniku tez tak jest? Ja mówię: A jaka różnica? Nie mam wspomy. A to prosze ma Pan bardzo duży luz, przy wspomaganiu luz jest na zgaszonym silniku po włączeniu ustaje. Może to nie tyle pukanie czy odgłos.

Notabede w świetnym aucie Focus jest to taki standart że się odradza wymianę bo starcza na krótko i pukanie jest :) (miałem focusa, dwoch kolegów w pracy ma)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 12:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
ale luz objawia sie nie tylko stukami... często na kierownicy jest wiekszy opór + jak nią kręcisz to czujesz jakby sie w niektórych miejscach lekko blokowała.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL