BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 16:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Krzywo stoi z tyłu e 36 prosze o pomoc!!!
PostNapisane: 1 lipca 2009, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Pruchnik
A więc zmieniałem ostatnio gumy od wahaczy gdyż się tłukły i myślałem że to jest powód tego że moja bunia krzywo stoi tz. na początku była rużnica 1cm odległości jednego koła od karoseri i a teraz jest 2 cm i się powiększyło dzisiaj, bo jedno siedzi w środku nadkola a drugie wychodzi z nadkola nie wiem o co chodzi bo nic tam nie widać że coś jest nie tak


Ostatnio edytowano 1 lipca 2009, 21:49 przez lolosr777, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 23:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 134
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B25
sprawdz czy sprezyny sa ok. Ja mialem jedna peknieta i troche z jednej strony bardziej siedziala.

_________________
Obrazek
zobacz moje coupe:) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=50971


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 00:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
jak niżej masz prawą stronę to się nie przejmuj tak ma każde e36 ale różnice masz za dużą max 1 cm powinien być. Przyczyną mogą być zużyte amortyzatory lub sprężyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 08:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Opolskie
miałem też tak , to zrobiłem remont zawieszenie tylnego , mocowania wahachy, lożyska wszystkie gumy , tarczre klocki , a na końcu zbieżność , dodam że niedość że jak u Ciebie koła staly krzywo to jeszcze mi zbierało opony na całej długości , ale juz jest ok .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 12:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Podstawowa rzecz to sprawdzić sprężyny.
Jeżeli wahacze nie mają luzu, to zrób geometrię zawieszenia, te samochody mają regulowaną zbieżność i kąt pochylenia kół z tyłu.
Jeżeli jedno koło ucieka Ci do środka bardziej niż drugie, a sprężyny i wahacze są w porządku, to sprawę załatwi geometria.
Na stacjach diagnostycznych, koszt takiej imprezy, to 100-150 zł

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL