BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 13:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] irytujący problem
PostNapisane: 1 lipca 2009, 15:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Brzeziny
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem laikiem w sprawach motoryzacji a ewentualne podpowiedzi przekaże osobie, która się zna. Głównym problemem z jakim się zmagam są wystrzały przy odpalaniu auta, po każdym z nich spod maski unoszą się kłęby dymu a ja muszę włożyć na miejsce kolanko, które wyskakuje. Wymieniałem świece, przewody i cewki. Inne problemy, które są dość uciążliwe to brak mocy i duże spalanie(ok18l w cyklu mieszanym), najbardziej zależy mi jednak na podpowiedzi do pierwszego z przedstawionych.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 15:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
na bezynie ci strzela czy palisz z gazu i jaki gaz masz zalozony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 16:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Brzeziny
gaz mam zwykły, odpalam na benzynie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 17:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
to kiedy ci strzela jak przelancza w gaz. lub gwaltownie odpuszczasz noge z gazu jesli tak to podjedz do gazownika niech ci ustawi dobrze gaz.bo 18l. to troche duzo i jeszcze powiadasz ze mul. a w benzynce wszystko gra?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 17:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
sądząc po twoim poście nie dbasz o instalacje gazową, pewnie zasyfiony jest filtr od gazu. Dlatego strzela i jest duże spalanie.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 17:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
tez mialem e34 i gaz w niej a silnik jaki mialem to m20b20 i oj strasznie nie lubiał on gazu, co okazało sie po strzałach ze poszedł mi Przepływomierz Powietrza :] :] :] i dlatego na benzynie mi nie chcial smiagac a jak lekko sie juz zagrzał po odpaleniu to na gazie chodził Super :) :) po naprawie przepływki przez spoko fachure :) (która jest nienaprawialna) chodził elegancko:):) na benzynie jak i na gazie, a co do spalania to nawet po naprawie moja e34 spalala na oko okolo 13-14 litrow gazu oczywiscie po miescie na 100km

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 18:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Brzeziny
septi- strzela w momencie przekręcenia kluczyka, a pali tyle juz po regulacji bo pewnego razu spalil 22l :znudzony: a na benzynie chodzi jeszcze gorzej rzuca nim bardzo ale to jest chyba wina pompy paliwa
czesiio- albo mi sie wydaje albo ten filtr był wymieniany(jeżeli jst to taka wkrętka do parownika ;) )
darosnk1985- przepływomierz był sprawdzany i niby wszysko ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Może to też być zatorowany uklad wydechowy... sprawdź.
Na przyklad posypal się katalizator. Ja tak mialem w golfie z gazem (dlatego teraz jeżdżę 320d :))
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 07:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E38 740iA [m62]
załóż BLOSa i po strzałach ;)

_________________
Prowadzę swoje życie, a nie... BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL