BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] błąd sondy lambda
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Witam prosze o jakieś wskazówki moja maszynka m50b25 ost kupiłem org. sonde lambda wymieniłem ja z 4 mies. temu ale dzis byłem na kompie i wyskakuje mi błąd sondy :wstyd: po skasowaniu nadal to samo :zdziwko: co jest nie tak org sonda z gotową wtyczką mogłem cos popier*:**?? co może to powodować?? prosze o jakies info dodam ze wczesniej miałem unwersalna i padła falowały obroty jak głupie po zakupie org jak reką odjął no i dzis ten błąd..... :zdziwko:


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2009, 10:15 przez Reed, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2009, 19:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 298
Lokalizacja: Limanowa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
samo pb czy z gazem??
Blad sondy moze powodowac tez np uszkodzony przeplywomierz
jak dokladnie brzmi błąd? mozesz zapodac jakiegos screena?

_________________
zobacz moje E36 318IS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
niestety nie mam zadnego obrazu :( ale przepływke tez mam trafioną i tez komp pokazuje ale że sonda ??? jest jakas zależność ?? gosc tłumaczył że jak bierze dużo oleju to może zalewać sonde i nie nadąża czytać ... no olej mi bierze dosy c mocno jest w tym sens?? czy cos moge zrobic....??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 15:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jak masz trafiony przepływomierz to zacznij od niego, błąd sondy może być następstwem nieprawidłowego działania przepływki.
Jeżeli na pracującym silniku napięcie na czarnym przewodzie sądy zmienia się w granicach 0.1-0.9 V to sonda jest sprawna.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
kurde ten przepływomierz to cieżka sprawa obecna uzywka wytrzymała 7 miesiecy i co znow kupie uzywke i ile moze pochodzic heheh kurde jak ruletka na co zwrocic uwage kupując przepływomierz jest jakis sposób aby nie kupic takiej która jest na wykończeniu?? jak mozna sprawdzic ją? jest jakis myk czy... tylko wkładam i jak jedzie to kupuje troche to irytujące :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 10:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Kup nowy i po problemie :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
HAHAHAH nowy tak to jest dobry plan 2,5tys i jedna część zrobiona extra


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 13:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
2.5tyś? :zdziwko: Do mojego to 250zł jakieś zamienniki albo 600zł oryginalny. Widać te M50B25 są pechowe, kolejny powód dlaczego M52 jest lepszym motorem :hyhy:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 15:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
TomekB napisał(a):
2.5tyś? :zdziwko: Do mojego to 250zł jakieś zamienniki albo 600zł oryginalny. Widać te M50B25 są pechowe, kolejny powód dlaczego M52 jest lepszym motorem :hyhy:


no niezgodzę sie ze sa pechowe ja jestem bardzo zadowolony z mojego M50, no może trochę wiecej mocy by się przydało

ale wracając do tematu jeżeli jest lpg to przy spadkach cisnienia (żle dobrany reduktor i mniedź do reduktora) DME wywala błąd sondy lampda o zbyt ubogiej mieszance a komp gazu że nie może dobrac mieszanki więc łatwo to sprawdzić

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 17:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
taak do m52 jest o wieeeele tańsza przepływka ale mnie nie pojeb... żeby dawac 2,5 tys no załamuje mnie te auto :( uzywke to se moge kupić obudowe filtra powietrza :P jestem strasznie zawiedziony.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Reed napisał(a):
...gosc tłumaczył że jak bierze dużo oleju to może zalewać sonde i nie nadąża czytać ...


;D Czytać to nienadąża student po weekendzie...i go zalewa... :rotfl:

Zmień przepływomierz !!!
Sonda jest pewnie dobra i poprzeednia też była.
Sondy tylko odczytują skład mieszanki i przekazują info do sterownika, który w zależności jakie dostanie odczyty z lambdy, steruje czujnikami motoru.

Z używkami tak jest, mozna zaoszczędzić albo wydać więcej niż oryginał. Możliwe, że miałeś pecha, ale takie ryzyko.
Jeszcze sprawa jest taka , czy sam się zepsuł , czy coś jeszcze masz nie tak, co go uszkadza.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Ostatnio edytowano 1 lipca 2009, 17:16 przez Boggy e36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 23:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
no musze przyznac że zastanawiam sie nad sprzedaniem auta za duzo usterek zaczyna sie ujawniac chociaz przywiązałem sie do tej budy bo jest sliczna nie ma co :P to jednak odpuszcze juz wkładaniem w nia bo znajac zycie zaraz krokowy padnie duzo oleju bierze zawory z rana wala itp chyba nie ogarne tego a ta przepływka ju zmnie dobiła w tym momencie..... :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 14:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Przepływomierz do twojej fury z oryginału ma nr 0280213011 i nie kosztuje 2.5 tyś tylko 1.500 co i tak nie jest tanio. Jest możliwość regeneracji przepływki z gwarancją (wymiana drutu oporowego, ewentualnie elektroniki) w Bosch-u za pośrednictwem Inter Cars. Koszt o ile się nie mylę 600 zł. Miernik jak nowy.

Są też firmy które zajmują się regeneracją przepływomierzy, trzeba tylko poszukać.
Jedna z nich to firma Niemiecka (mówią po Polsku), krótki opis ze strony:
Cytuj:
Azeby dostarczyc prawidlowa czesc, potrzebujemy dane pojazdu jak rok budowy, pojemnosc silnika, rodzaj skrzyni biegow lub numer nadwozia (SJN..... )

odpowiednio do do danych pojazu, dostarczamy czesc ktora odpowiada jednemu z ponizej podanych numerow;

* 16119-41B00
* 16119-41B20
* 16119-44B00
* 16119-44B10
* 16119-0U000
* 16119-0U020
* 16119-72B00
* 16119-72B10

Dodajemy nowa uszczelke jak i wykonujemy dokladna regulacje w zaleznosci od pojemnosci silnika i rodzaju skrzyni biegow.

Orginalna czesc po pelnej regeneracji. Zadna podrobka z Azji

W razie pytan na ten temat prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. 00493379-314974 (mowimy po polsku, angielsku i niemiecku)

Udzielamy 12 miesiecy gwarancji i niemiecka faktura VAT.

Dla firm mozliwe wystawienie faktury bez VAT-u po uprzenim podaniu numeru podatkowego.

Jestesmy niemiecka firma regenerujaca i oferujaca od 15 lat m.in. przeplywomierze powietrza, aparaty zaplonowe, alternatory i rozruszniki do wielu typow Nissana a takze do samochodow innych marek.

Aby zobaczyc cala nasza oferte, prosimy skontaktowac sie z nami w celu podania adresu internetowego. Tam widoczne sa takze komentarze dotychczasowych klientow. Ponad 2000 pozytywnych komentarzy na innych portalach internetowych mowia chyba za siebie.

Wysylamy towar do Polski. W przypadku wiekszosci oferowanych czesci nalezy zaplacic zastaw za stara czesc, ktory po otrzymaniu jej zwracamy przelewem bankowym. Inna mozliwosc to przeslanie starej czesci przed otrzymaniem nowej .

Oczywiscie wysylka odbywa sie na terenie Polski. Nikt nie musi wysylac nic do Niemiec. WAZNE: Odsylane czesci musza byc kompletne, nierozebrane, bez sladow majsterkowania przy nich i bez mechanicznych uszkodzen.



Towar wysylamy tylko paczka wartosciowa. Koszty wysylki 30 zl. Nie wysylamy za pobraniem.

W razie pytan prosimy o kontakt mailowy:

apv.autoteile@gmx.de

lub telefonicznie: +49 3379 314974.

Stukające zawory z rana to olej spływający do miski olejowej - prawdopodobna przyczyna niedziałający zaworek w obudowie filtra oleju, uszkodzone uszczelniacze zaworowe.

Ubywający olej na 90% uszczelniacze zaworowe (koszt uszczelniacza 2-5 zł na zawór + parę pierdół minimalny koszt naprawy uszczelnień 400zł, max 1000zł)

Myślisz że jak komuś sprzedaż taki bubel i kupisz drugi, to problemy znikną.
Takie rzeczy się mszczą i ciągną z auta na auto. Uważaj żeby tobie ktoś nie wcisnął takiego samego cudu techniki :rotfl:
Jak zamierzasz pojeździć, to napraw ten wynalazek, bo nie wiadomo co kupisz. ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
heh masz racje ale to mnie teraz ktos wyje.... tyle ile mogłem dałem od siebie reszte zostawie komus innemu taki los..... :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL