BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 07:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] Problem z obrotami
PostNapisane: 14 stycznia 2007, 23:56 
Jestem posiadaczem BMW 730 V6 E-32 88r. od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem a dokładniej z jego obrotami. Jak nie używam auta przez co najmniej 3-4 dni to są następujące objawy. Odpala na zimnym silniku bardzo dobrze natomiast po przejechaniu około 3km i silnik zaczyna się rozgrzewać, zaczyna nierówno pracować i szarpać efekt jak by nie chodził na wszystkich cylindrach gdy zejdę z obrotów chwilę pochodzi nierówno i zgaśnie wtedy jest nie do odpalenia (strzela w wydech).Nie ma znaczenia czy jest na PB czy na gazie. Po 3godz postoju odpala normalnie i już dobrze pracuje. Dzieje się tak tylko wtedy gdy dłużej postoi jak jeżdżę codziennie to jest ok. Gdy jadę odrazu w trasę po przerwie to potrzebuje przejechać 40km na takim fikającym silniku aby nagle wszystko wróciło do normy.
Pomocy 2-3 godz czekania jak to się dłuży gdy stoisz na jakimś skrzyżowaniu.


Ostatnio edytowano 15 stycznia 2007, 00:01 przez Maario, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 00:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
hehe, mozesz miec tylko i wyłącznie silnik R6 nie V6 ;)

wyglada na cos z elektroniką-

-sonda lambda
- czujnik temperatury silnika
-przepływomierz powietrza

te rzeczy bym obstawiał najbardziej. najlepiej podjedz gdzies na diagnostykę komputera silnika. ODczyt błedów powinien wiele rozjaśnić. Ewidentnie dostaje za bogatą mieszankę.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 10:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
a jedzies te pierwsze trzy kilosy na gazie? ja tak mialem jak ty w r6 jak byl uklad chlodzenia zapowietrzony sprawdz czy reduktor gazu robi ci sie bialy jak on sie nie nagrzewa to tez tak moze byc wiem z doswiadczenia mialem takie same objawy jak ty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: E32 problemy z obrotami
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 14:15 
Tak oczywiście silnik jest R6 .Diagnostyka na komputerze pokazała tylko że były odłączane wtryski ale to jest podobno normalne przy aucie z gazem.Poza tym nic nie pokazuje dodatkowo.


Gdy występują takie objawy jażdżę tylko na benzynie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 18:25 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Miałem to samo- nie było błedu sond lambda ale dawały głupie dane do kompa i auto głupiało. Proponuje- odłącz sonde, zrob reset wg instrukcji z forum i sprawdz czy jest lepiej. Nic to nie kosztuje a moze sie okazac,ze to własnie to.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: E32 problem z obrotami
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 23:48 
Ta wersja BMW 7 jest bez katalizatora i nie ma sondy lambda
Cały czas mnie dziwi to że jak ją odpalam codzienne i nią jażdże to nie ma żadnych problemów.
Wiecie może czy czujnik temp. silnika podaje również informację na zegar w desce.
Chyba pierwsze co zrobię to znajdę ten czujnik i go wymienię


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL