BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 11:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Kilka problemow... - nawiew, spalanie, halas, trzesien
PostNapisane: 3 lipca 2009, 07:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
Witam wszystkich!
Moj model to e34 520i m50 92'. z gazem w automacie bez klimy. Przeszukalem forum ale nie jestem do konca usatysfakcjonowany wiec prosze o pomoc:). zaczynamy...
1. Ogromne spalanie , okolo 22 l/100km w miescie przy bardzo, bardzo spokojnej jezdzie- mam na mysli gaz ale beznzyna chyba pdobnie. instalacja najprostrza i najtansza, filtr wymieniony a mechanicy od gazu - pozal sie boze. mozliwe przyczyny?
2. Praktycznie brak chlodnego nawiewu , a jak juz jest to np tylko z przedniego panela a na szybe i nogi bardzo gorace powietrze mimo, ze wszystko poustawiane na niebiesko.
3. praca silnika bardzo glosna. na jednej stacji kontroli pojazdow nie chceli mi podbic papierow. Do tego na wolnych obrotach trzesie autem jak w Ursusie. Tlumik i cala reszta oryginalne.

Kazda rada jest pomocna, dzieki:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 07:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
1. Spalanie, problemów może być wiele, najprostsze to podjechać na komputer i sprawdzić czujniki, sondy, pomogła by tu też wymiana świec i wymiana filtrów

2. Może być uszkodzony elektrozawór ten po stronie kierowcy pod maską obok serwa

3. Może nie pali na jeden gra lub dwa jak trzęsie silnikiem, to na odległość jest ciężko powiedzieć, a co do głośnej pracy to może silnik sie po prostu kończy? Jak spalanie sywokie, hałas i trzęsienie

To tyle odemnie kolego, owocnej pracy przy aucie, jak już zrobisz to napisz na forum może komuś się też przyda :P

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 08:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
nie, nie silnik sie nie konczy. ladnie pracuje i ma duzo do powiedzenia a przebieg jedyne 235tys. a do tego to przeciez automat... a gaz zalozony dopiero w 2005r. ale dzieki za sugestie. sprawdze elektrozawor. dzieki!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 09:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
inzdabrowski napisał(a):
nie, nie silnik sie nie konczy. ladnie pracuje [...]!
nie chcę się czepiać ale wcześniej napisałeś że silnik chodzi jak "ursus" i że trzęsie :] jak trzęsie to nie chodzi na któryś gar lub przewód wysokiego napiecia jest gdzies pekniety i nie zawsze daje iskrę :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 10:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
jasne, nie sprecyzowalem. dobrze chodzi w sensie dobra moc i i podczas jazdy odpowiedni dzwiek. trzesie i strasznie burczy tylko na postoju. pzdr;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 21:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
inzdabrowski napisał(a):
jasne, nie sprecyzowalem. dobrze chodzi w sensie dobra moc i i podczas jazdy odpowiedni dzwiek. trzesie i strasznie burczy tylko na postoju. pzdr;)


a przewód doprowadzajacy powietrze do silnika od przepływki jest dobry nie pekniety ?. :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 09:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
hmmm.... ten przewod nie jest idealny. przeplywomierz powietrza tez chyba jest uszkodzony. przy strzelaniu gazu ten przewod zawsze mi rozsadzalo. to takie prowizoryczne zabezpieczenie przed wybuchem. jst zalozona taka guma a sam przewod zaklejony tasma izolacyjna. to moze miec wplyw na spalanie lub glosna prace ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 09:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
inzdabrowski napisał(a):
hmmm.... ten przewod nie jest idealny. przeplywomierz powietrza tez chyba jest uszkodzony. przy strzelaniu gazu ten przewod zawsze mi rozsadzalo. to takie prowizoryczne zabezpieczenie przed wybuchem. jst zalozona taka guma a sam przewod zaklejony tasma izolacyjna. to moze miec wplyw na spalanie lub glosna prace ?


no pewnie że ma wpływ silnik dostaje tzw "lewe " powietrze zamiast tyle ile da mu przepływka :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 11:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Osprzęt silnika do kontroli, w tym silniku nie ma kabli WN, zużyte zniszczone elementy się wymienia a nie obkleja izolacją. Mierzyłeś kompresje? Ile masz ten samochód?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 16:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
Pinczer napisał(a):
Osprzęt silnika do kontroli, w tym silniku nie ma kabli WN, zużyte zniszczone elementy się wymienia a nie obkleja izolacją. Mierzyłeś kompresje? Ile masz ten samochód?


nie mierzylem kompresji. samochod posiadam 2 lata. nie rozumiem polowy z tego co piszesz. jestem laikiem. prosze jasnie, pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Sprawdź cewki (w zasadzie cały układ WN), sondę lambda, jak to zrobić? Wyszukiwarka, postów mnóstwo.

Jeśli masz zniszczoną rozerwaną/nieszczelna gumę to ją wymień.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL