BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 23:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Gaśnie , dopiero od 2-3 tys trzyma obroty Why?
PostNapisane: 4 lipca 2009, 15:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
Z tego co pamiętam problem powraca co się zaczynają upały. Dla testu zgasiłem auto wypiąłem sonde lambda odpaliłem nadal przygasał dopiero z 10 razy przygazowałem i przestał gasnąć , czy możliwe że auto miało by taką opóźnioną reakcje na odpięcie sondy czy efekty powinny być widoczne od razu ?.

Odpięcie silniczka krokowego także nie powodowało zmian nadal auto gasło.

Wieczorem zamieszcze filmik jak to wygląda pod maską , słowami to tak:

Zaczyna gasnąć troszke zatrzęsie silnikiem taki delikatny syk i na koniec cyknięcie (cyknięcie jak odpalanie przy rozładowanym aku)

No i dodam że dziwnie wtedy śmierdzi spod maski coś jak zbukiem ciężko opisać normalnie to tak śmierdzi jak troche pomęcze auto np 10km na wsokich obrotach.'


Za wszelkie rady ślicznie dziękuje w ramach możliwości proszę o info jak co sprawdzić takimi domowymi sposobami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 18:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego domowe sposoby przy silniku BMW często nie skutkują
takie odpinanie czujników powoduje tylko że wprowadzasz błędy do sterownika
radzę podłączyć sie do kompa często jest to szybsza i tańsza forma wykrycia usterki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 19:53 
WITAM. z opisu wynika ze mozesz miec uszkodzony czujnik połozenia przepustnicy. najprostrza diagnoza podlaczenie auta do kompa. domowe grzebanie czesto podnosi koszty naprawy ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
Wsumie to macie racje, bardziej mi chodziło o to czy to będzie wina sondy jak tak kupiłbym nową ;).

Ale komp nie zaszkodzi tak więc zrestartuje kompa odpinając akumulator na troche i pojeżdżę jak znowu zacznie sie zabawa odwiedzę mechanika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL