BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 19:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Stuka przy odpalaniu i gaszeniu
PostNapisane: 5 lipca 2009, 13:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Mielec
Przy odpalaniu silnika jak również gaszeniu słychać dość głośny trzask wydobywający się z okolicy rolki napinacza paska klinowego. Przy rozruchu i gaszeniu można zaobserwować ze rolka bardzo mocno drży i być możne to jest powodem trzasków. Wymieniona rolka i napinacz paska alternatora. Gdy został ściągnięty pasek od alternatora klekot ustąpił. Co według was może być powodem stukania przy odpaleniu i gaszeniu ?


Ostatnio edytowano 8 lipca 2009, 07:36 przez BuzkaTom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 18:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Sprawdź kolo pasowe na wale korbowym tzw tłumik drgań. Jeśli się rozsypuje taki może być efekt.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 19:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 140
Lokalizacja: Żagań
Moje BMW: e39
Kod silnika: 530i
dokładnie, w dieslach jest koło pasowe z tłumikiem drgań, czyli taki co na w środku gume, i powinno sie je wymieniac co 50-60 tys, tak samo jak np rozrząd, mało ludzi o tym wie..a jednak ..mi takie kolo w vectrze wypadło samo jak odpaliłem autko i skręciłem kierownicą...

do vectry kosztowało w sklepach od 280 do nawet 680 zł...nie wiem skąd taki ceny a w ASO 1250

kupiłem,najtańsze 280zł...koszt założenia 40pln...i smigałem jak trzeba...

_________________
pierwsza w Âżyciu BMW , 523i 170km czarniutka, kremowe skĂłry i felunie 18ki.... Âśliczna
druga 530i 2002 231km granatowa, kremowe skóry , fulas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 21:45 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Mielec
Dzięki za odpowiedzi mam do was jeszcze jedno pytanie czy powodem tych stukow moze byc za luźny pasek?. Dziś jak patrzyłem na kolo pasowe w aucie jest ono dwu rzedowe i ugina sie a czy nie orientuje się ktoś z was czy to koło nie powinno być sztywne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL