BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 lipca 2025, 04:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] czy przeswietlac blok??
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: grudziÂądz
witam mam problem. jakis czas temu wywalilo mi plyn z chlodnicy pomiedzy nia a zbiornikiem wyrownawczym (podobno juz jest do wymiany) kiedy dojechalem do domu odczekalem jakas godzinke spuscilem caly plyn i zalalem nowym. ale przed wlaniem nowego chcialem wyplukac uklad i prosto z weza lalem wodew waz odchodzacy z chlodnicy do termostatu. teraz mechanik mowi mi ze napewno mam do wymiany uszczelke pod glowica oraz co gorsze, ze moze byc pekniety blok(lub glowica). czy da rade wrazie czegos naprawic te pekniecia i czy wie ktos czy w kuj pom znajduje sie warsztat dokonujacy sprawdzenia szczelnosci??


Ostatnio edytowano 8 lipca 2009, 07:32 przez cinek78, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e 39 czy przeswietlac blok
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
cinek78 napisał(a):
witam mam problem. jakis czas temu wywalilo mi plyn z chlodnicy pomiedzy nia a zbiornikiem wyrownawczym (podobno juz jest do wymiany) kiedy dojechalem do domu odczekalem jakas godzinke spuscilem caly plyn i zalalem nowym. ale przed wlaniem nowego chcialem wyplukac uklad i prosto z weza lalem wodew waz odchodzacy z chlodnicy do termostatu. teraz mechanik mowi mi ze napewno mam do wymiany uszczelke pod glowica oraz co gorsze, ze moze byc pekniety blok(lub glowica). czy da rade wrazie czegos naprawic te pekniecia i czy wie ktos czy w kuj pom znajduje sie warsztat dokonujacy sprawdzenia szczelnosci??


No ale dzieje się coś teraz ? Jak zalałeś wodę po godzinnym postoju to raczej silnikowi nic nie będzie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: grudziÂądz
teraz to stoi w warsztacie.czeka na nowa chlodnice.
a ogolnie to ubywa plynu i grzeje sie jak diabli tylko ze w oleju nie ma sladu po plynie. weze twarde sie robia jak skala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
cinek78 napisał(a):
teraz to stoi w warsztacie.czeka na nowa chlodnice.
a ogolnie to ubywa plynu i grzeje sie jak diabli tylko ze w oleju nie ma sladu po plynie. weze twarde sie robia jak skala


Zmień chłodnicę, dobrze odpowietrz układ i zrób test spalin w płynie chłodniczym to rozwieje wątpliwości.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 13:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: grudziÂądz
to z uszczelka tez poczekac?? a moze jak wszystko bedzie rozebrane to moze zrobic to przeswietlenie, bo jak sie pozniej okaze ze trzeba bedzie rozbierac na nowo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 14:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 460
Lokalizacja: Bdg
Moje BMW: E39
Chłodnicę masz na 100% do wymiany, bo miałem to samo. Jak będziesz miał nową chłodnicę to patrz na wskazówkę od temp. Jak będzie stała na baczność, autko nie będzie zamulało, płyn nie będzie uciekał i auto nie będzie kopciło na biało tzn. że uszczelka pod głowicą jest OK.
Najważniejsze żebyś temp kontrolował.
No i tak jak Bobby_Valentino napisał, zrób test spalin :) A będziesz wiedział wszystko :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Panowie, odgrzebuje temat... mam takie same objawy z tym, że E34 M5, silnik 3.6L . Chłodnice oddałem do czyszczenia. Została rozebrana i przeczyszczona, auto poskładane i efekt ten sam, zrzuca wąż między chłodnicą, a zbiorniczkiem wyrównawczym. Brak wody w oleju i odwrotnie, silnik nie dymi, węże twardnieją. Jakieś podpowiedzi? Boje się rozbierać silnik bo wpakuje się w koszta po uszy. Czy ktoś mógłby powiedzieć o co chodzi z mierzeniem spalin w płynie i coś na temat prześwietlania bloków żeby zerknąć czy powstało jakiekolwiek pęknięcie unikając rozbierania silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL