BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 czerwca 2025, 15:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] wahacze przod e 46 po lifcie, problem z silnikiem
PostNapisane: 6 lipca 2009, 11:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Olsztyn
witam. kupilem wlasnie e 46 2.0 diesel z 2002 manualna skrzynia 5 145tkm. autko sprawuje sie bardzo ladnie tylko mam dwa problemy. pierwszy otoz powyzej 70kmh kiedy hamuje mam wbracje na kierownicy wiem ze to najprawdopodobnie sa to krzywe tarcze. sa one prawie ze nowe, z rachunkow ktore dostalem wynika ze sa to najtansze zamienniki. kiedy podnioslem samochod zobaczylem duzy luz na jednym z wachaczow dokladnie na mocowaniu ktore znajduje sie pod nagami tzn nie sworzen ani miejsce przy silniku tylko to najbardziej posuniete to tylu pojazdu. czy to tarcze, wahacz czy oba elementy? trzeba kupowac caly wahacz czy mozne wymienic tylko tuleje?? i czy jest to warte? druga sprawa to kiedy przyspieszam gwaltownie mam jakby dziure w mocy na jakas sekunde a potem wszystko ok. dzieje sie to glownie na niskich obrotach. czytalem duzo postow na ten temat apropo czyszczenia zaworkow itp. tylko czy to jest to. zamowilem wszystkie nowe filtry i olej wiec poczyszcze wszystko przy wymianie. auto mialo zawsze lany olej bmw a chce wlac castrol edge diesel 5w40 czy warto lepiej zostac przy bmw?a i jeszcze jedno co to sa te przeplywki??? moglby mi ktos szerzej napisac?? z gory dziekuje wszystkim za pomoc.

_________________
pzdr


Ostatnio edytowano 7 lipca 2009, 20:16 przez gniefko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 14:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Najpierw zajmij się wahaczem, bo on też może być przyczyną szarpania. Tuleje w wahaczach są wymienne, nie wymienia się (teoretycznie według ASO) sworzni wahacza.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=39852
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=35516
Przepływka, to inaczej przepływomierz, lub miernik masowego przepływu powietrza.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=539271

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 18:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Olsztyn
zdjalem wczoraj kola i teraz nawet juz przy malych predkosciach mi wibruje jak hamuje :zdziwko: a jaki olej bmw czy castrol?

_________________
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 20:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Olsztyn
zdjalem wczoraj kola i teraz nawet juz przy malych predkosciach mi wibruje jak hamuje :zdziwko: a jaki olej bmw czy castrol?

_________________
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 21:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 289
Lokalizacja: BSK & FMI
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
najpierw napraw albo wymień wachacz
potem wyważ dokładnie koła
jak bicie nie ustanie to zostaje wymienic tarcze hamulcowe tylko nie na jakies sztuki a załóż coś konkretnego np.
http://www.allegro.pl/item673405955_bmw ... rmann.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ktore wahacze?
PostNapisane: 8 lipca 2009, 12:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Olsztyn
znalazlem wahacze w niezlych cenach i teraz czy lepiej zalozyc lemforder czy febi ale nie wzmacniane bo autko mam serie. roznica w cenie to ok 350 za komplet. ktore polecacie dodam jeszcze ze na codzien mieszkam w anglii i tam sie poruszam autkiem wiec drogi sa tu nienajgorsze.

_________________
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 01:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 164
Lokalizacja: Lurgan UK (Gdynia)
Moje BMW: E46-330i 2002r
Kod silnika: M54B30
Ja mam febi wzmocnione i nie narzekam, ale lemforder też są bardzo dobre . A dogi kolego mamy takie sobie nie dużo lepsze niż w Polsce

_________________
Obrazek

Moja Becia: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72296


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL