BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sprawdzenie działania pompy paliwa
PostNapisane: 6 lipca 2009, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Witam mam taki problem auto odpalalo normalnie stanalem i po powrocie chciałem odpalić i lipa... rozrusznik kręci auto nie odpala, a gdy juz uda sie je zapalić to się dusi i gaśnie a gdy sie przełączy na gaz auto chodzi normalnie. Obstawiam pompe paliwa czy problem tkwi w jakims przekaźniku?? A drugie moje pytanie żeby dostać się do pompy paliwowej to trzeba demontować bak itd?? Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 6 lipca 2009, 20:08 przez Kamil3123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 20:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Podnieś kanapę i pod spodem masz pompę, sprawdź czy dochodzi prąd i czy słychać że pompa chodzi.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2009, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
a jeśli padł przekaźnik to będzie słychać pompe??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 05:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 150
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Jeśli padł przekaźnik to nie będzie słychać pompy, wypnij kostkę i sprawdź miernikiem czy napięcie dochodzi. Jeśli przekaźnik i pompa będą ok to zainteresowałbym się filtrem paliwa, być może już jest konkretnie zapchany.

_________________
Wreszcie upragnione 6 cylindrów, sesja wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 07:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
moze ktos mi podpowie ...
dziala dziala i nagle pada ... nie odpala .. pomyslalem ze to brak paliwa bo mi oszukiwal wskaznik (co sie okazalo wypadl z mocowania i na 0 pokazywal 15 30 jak chcial)
po ciaganiu na lince bez efektu zaczelem zorbierac pompe
wyciagnelem ja i podlaczylem pod aku - dziala
wiec powrot pod kable podlaczam przekrecam kluczyk i nic nie rusza ...
gdzie szukac konca tego kabla lub ew miejsc gdzie moze wystapic problem???? bezpiecznik? przekazniki? gdzie i ktore bo nie mam pojecia? mozna na krotko spiac? mam sekwencje ktora teoretycznie powinna odlaczac pompe przy przelaczeniu na gaz ale nigdy nie bylo problemu zadnego

e36 318is

dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 13:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
to że pompa działa to nieznaczy że podaje poliwo .A pompa powinna się załączyć jak kręcisz silnikiem anie na zapłonie. Gaz sekwencyjny nie rozłancza pompy poliwa tylko wtryskiwacze poliwa a pompa chodzi cały czas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 16:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
PAZUREK napisał(a):
A pompa powinna się załączyć jak kręcisz silnikiem anie na zapłonie.

Dziwne bo z tego co wiem załącza sie podczas zapłonu...I ja też tak mam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL