BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 14:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap z 1,8i na 1,8is oba m43 PROŚBA O POMOC
PostNapisane: 9 lipca 2009, 08:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Witam, chciałem się was zapytać koledzy czy nie będzie żadnego problemu z przekładką mój samochód to jest kombi. Bo mam problem z cylindrami i wydaje mi się, że nie opłaca mi się bawić z naprawą tego bo więcej zachodu będzie niż z wymianą. Odnośnie cylindrów to ciśnienie 11 , 11 , 11, 9.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 11:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
jeżeli bedziesz zmieniał z takiego samego silnika na taki sam to nie bedziesz miał z niczym problemów. Jeżeli zaś z m43 na 1.8 is ( czyli m42 lub m44) to wiąże się z wiekszymi kosztami dochodzi część osprzętu no i powinno się zmienić z przodu tarcze z zaciskami (bo i is'e są wentylowane)

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 11:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Aha. czyli muszę załatwiać cały silnik, z osprzętem. Komputer i wszystko?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 14:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
A czy przy zmianie na 1,8is trzeba zniemnać skrzynie? A silnik kompletny i okablowanie będzie pasować? Czy kupić lepiej ten sam co był? Co się bardziej opłaca?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 15:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Skrzynia pasuje z 1.8, tak samo jak i sprzęgło itp, hamulców zmieniać nie musisz bo się nie opłaca... Silnik kup kompletny z wiązką, pompą wspomagania itp. czyli z osprzętem, a swój osprzęt sprzedaj gdzieś na allegro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
racesupport napisał(a):
Skrzynia pasuje z 1.8, tak samo jak i sprzęgło itp, hamulców zmieniać nie musisz bo się nie opłaca... Silnik kup kompletny z wiązką, pompą wspomagania itp. czyli z osprzętem, a swój osprzęt sprzedaj gdzieś na allegro.

Łożysko oporowe jest takie samo, tarcza i docisk są inne. Czy a czy od tamtego pasują to nie wiem

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Cytuj:
Łożysko oporowe jest takie samo, tarcza i docisk są inne


No to nie wiem jak mi zamontowali sprzęgło z 1.6 M43 do M42 chyba że ten przypadek jest inny :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 08:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E39 2.5tds E36 1.8is
Kod silnika: M50B25
Ja robiłem takiego swapa i sprzęgło miałem od 1.6 M40 i nic się nie działo wszystko ładnie podchodzi tylko lepiej kupić cały silnik z osprzętem (komp, wiązka, przepływomierz itd)

_________________
Obrazek bmw1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL