BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 14:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wystrzał gazu
PostNapisane: 10 lipca 2009, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Gdynia
Witam
mam taki problem iż mam zwykłą instalacje gazową a właściwie Blosa i chodzi o to że jak ruszałem z parkingu to coś pod maską strzeliło podejrzewam że był to gaz. chodzi o to że teraz gubi obroty po odpaleniu silnika... myślałem że chodzi o gume między kolektorem a przepływomierzem ale pokleiłem całą i jest git ale i tak gubi obroty, jedynie jak odłącze przepływomierz to działa jako tako... Czy można jeździć z odłączonym przepływomierzem??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: GorzĂłw wlkp
Jesli masz auto na zwyklym gazie to zawsze przed wylaczeniem silnika przelacz na benzynke a na pewno unikniesz tych strzałow no i prawdopodobnie przeplywka do wymiany. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 15:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Pewno że można ;)
Na takiej instalacji jak u Ciebie przepływomierz nie jest aż tak ważny.
Jednak ktoś po to wymyślił to urządzenie żeby odgrywało jakaś rolę w aucie. Ta właśnie rola to odczyt masy powietrza wpływającego do silnika. Na daną masę ECU dawkuje określoną ilość paliwa/benzyny. Uszkodzenie przepływomierza będzie objawiać się spadkiem mocy, nie przepalaniem paliwa, oraz niestabilnymi obrotami. Dlatego jest to ważny element układu wtrysku benzyny.

Co do strzału. Jeżeli auto zaczyna kichać to pojawia się problem z zapłonem.
Żeby mocniej nie narozrabiało, sprawdź stan świeć, cewek, przewodów (nic nie piszesz o silniku, wiec jeżeli masz po cewce na cylinder to przewodów niema).

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Gdynia
chodzi mi głównie o to iż ciężko znaleźć jakąś używaną przepływkę do silnika 2.5(192 KM) i czy można jeździć z odłączoną przepływką przez jakiś czas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 19:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
Pewno że można ;)

To nie był żart. :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 20:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e36 turing
Kod silnika: M52B25
zwłaszcza jeśli jeździsz na gazie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 06:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Gdynia
aha to super:) a jest jeszcze jeden problem mianowicie czasami słychać oprucz duszenia się silnika jakiś metaliczny dzwięk jakieś pukanie... co to może być??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: lubelskie
jeżeli tylko czasami to może oznaczać że któryś z hydropopychaczy się zaczyna odzywać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 23:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
tez taki dziwny dźwięk miałem :] :] i jak to sie jakos fachowo nazywało "wezyk podcisnienia" czy jakos tak z kolektora spadł :P :P :]

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL