BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 20:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] 4.0i + sekwencja vs. 4.0 bi turbo diesel
PostNapisane: 12 lipca 2009, 11:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: E L
Moje BMW: e39 525TDS
Pros and contras poproszę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 12:51 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Z tego co się orientuję - 4.0 d to dużo droższy serwis.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 16:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
diesel wyjdzie dużo drożej jak zacznie się coś sypać. Turbiny, wtryski...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 17:31 
jak już, to nie 4.0i tylko 4.4i :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 18:21 
Co do silnika 4.4 na sekwencji, to pisałem już niedawno na forum, że silniki V8 bmw i gaz, wzajemnie sie wykluczają, ponieważ pod wpływem podwyższonej temperatury spalania, często dochodzi w nich do uszkodzenia głowicy/głowic. Niestety opinia ta wzbudziła wiele kontrowersji, choć nie jest wyssana z palca. Jeśli chodzi o diesla 3.9 V8, to jego największą bolączką są wycieki oleju. Zastosowano tam bardzo rozbudowaną mechanikę, która również czasami sprawia kłopoty, jak i układ zasilania. Nie łatwo naprawić ten silnik, przez co serwisowanie okazuje sie stosunkowo drogie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 18:59 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Fryderyk napisał(a):
jak już, to nie 4.0i tylko 4.4i

4.0 też było w e38.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 19:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
maaaad napisał(a):
Fryderyk napisał(a):
jak już, to nie 4.0i tylko 4.4i

4.0 też było w e38.


Czarnemu chodziło o to że jak V8 kupować to 4.4 a nie 4.0

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 21:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Zakov napisał(a):
Co do silnika 4.4 na sekwencji, to pisałem już niedawno na forum, że silniki V8 bmw i gaz, wzajemnie sie wykluczają, ponieważ pod wpływem podwyższonej temperatury spalania, często dochodzi w nich do uszkodzenia głowicy/głowic. Niestety opinia ta wzbudziła wiele kontrowersji, choć nie jest wyssana z palca. Jeśli chodzi o diesla 3.9 V8, to jego największą bolączką są wycieki oleju. Zastosowano tam bardzo rozbudowaną mechanikę, która również czasami sprawia kłopoty, jak i układ zasilania. Nie łatwo naprawić ten silnik, przez co serwisowanie okazuje sie stosunkowo drogie.


nie wiem dokladnie jak to jest bo nigdy nie mialem lpg ale z tego co JA wiem to V8 BMW a szczegolnie 4,4 bardzo dobrze znosi lpg pod warunkiem ze jest to dorba instalka np. prins vsi

co do diesla to nie wycieki a podzespoly sa upierdliwe i drogie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 22:17 
ANDREW E36 napisał(a):
Czarnemu chodziło o to że jak V8 kupować to 4.4 a nie 4.0


o właśnie o to mi chodziło :]

7ka napisał(a):
ale z tego co JA wiem


a z tego co JA, to dobra instalka nie podnosi w znaczący sposób temp. spalania. Podkreślam, dobra. O tym chyba też wspominali w AŚ :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 23:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Zakov napisał(a):
Co do silnika 4.4 na sekwencji, to pisałem już niedawno na forum, że silniki V8 bmw i gaz, wzajemnie sie wykluczają, ponieważ pod wpływem podwyższonej temperatury spalania, często dochodzi w nich do uszkodzenia głowicy/głowic.


A świstak siedzi i zawija w te sreberka :spi:

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 01:27 
kanar napisał(a):
Zakov napisał(a):
Co do silnika 4.4 na sekwencji, to pisałem już niedawno na forum, że silniki V8 bmw i gaz, wzajemnie sie wykluczają, ponieważ pod wpływem podwyższonej temperatury spalania, często dochodzi w nich do uszkodzenia głowicy/głowic.


A świstak siedzi i zawija w te sreberka :spi:


I po raz kolejny odsyłam do lektury - Auto Świat Nr. 3, 12 stycznia 2009. Masz tam wszystko dokładnie opisane o tych silnikach, a pisali to goście dużo bardziej kompetentni i obeznani w temacie niż Ty. Dziękuje!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 07:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
4.0d to fajny silnik, gigantyczny moment, rozsądne spalanie, tylko problem może się okazać po kupnie, bo silnik może być drogi w naprawie (serwis tez jest droższy niż benzyny). jak kupisz benzynę bez LPG to za montaż czegoś dobrego musisz dac min. 5tys.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 16:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dobra to teraz z innej beczki

porównajcie sobie bulgot v8 z klekotem :rotfl:

ja wybieram to pierwsze mimo że na lpdżi

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 17:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
///ESIU napisał(a):
porównajcie sobie bulgot v8 z klekotem :rotfl:

ja wybieram to pierwsze mimo że na lpdżi


x2 podpisuje sie obiema rekami. No i jednak naprawy diesla moga zalamac :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: E L
Moje BMW: e39 525TDS
A co jest tak :cenzura: w 4.0 i z gazikiem? Tylko nie wciskajcie że jest wolniejsza i bardziej mułowata niż diesel ;)
Poza tym ile czterolitrówka pali? Jeżeli więcej niż moja e32 3.0l czyli ok 20l w mieście to temat jest zamknięty :f


Ostatnio edytowano 16 lipca 2009, 08:20 przez elzucza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 08:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
wnukus napisał(a):
No i jednak naprawy diesla moga zalamac :(


oj moga moga..

wogole to zadne porownanie...

mimo ze 730d ktora mam jest naprawde fajnym silnikiem,mimo tego ze zawsze dowiozla mnie do celu... to dzisiaj smialo moge powiedziec ze kupowanie diesla to toto lotek i nigdy go nie kupie.. takie mam odczucia po zaplaceniu faktury za wymiane czesci.. :znudzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
I po raz kolejny odsyłam do lektury - Auto Świat Nr. 3, 12 stycznia 2009. Masz tam wszystko dokładnie opisane o tych silnikach, a pisali to goście dużo bardziej kompetentni i obeznani w temacie niż Ty. Dziękuje!


Auto Świat jest dobrze zakąsić Panią Domu i Życiem na Gorąco. Normalnie Trendsetterskie magazyny. :]

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 10:44 
CiOoS napisał(a):
Cytuj:
I po raz kolejny odsyłam do lektury - Auto Świat Nr. 3, 12 stycznia 2009. Masz tam wszystko dokładnie opisane o tych silnikach, a pisali to goście dużo bardziej kompetentni i obeznani w temacie niż Ty. Dziękuje!


Auto Świat jest dobrze zakąsić Panią Domu i Życiem na Gorąco. Normalnie Trendsetterskie magazyny. :]



Podaj wiec tytuł jakiegoś lepszego magazynu. Z chęcią poczytam!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 11:11 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Niestety, lepsze splajtowały bo nikt ich nie czytał :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 11:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
ostatnio fiat bravo wygral z golfem 6 generacji.. ostatni nr auto swiat ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL