BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 19:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325 td powietrze w przewodzie paliwa
PostNapisane: 12 lipca 2009, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Pomorskie
witam 2 dni temu wymienile na pierwszym wtryskiwaczu(pierwszy od zderzaka) wezyki przelewowe oraz podkladke pod wtryskiwaczem poniewaz zauwazylem ze byl on mokry.
po zmianie (wtryskiwacz jest suchy)ale mam problemy z odpaleniem zimnego silnika.
tzn musze dluzej krecic nim zaskoczy a w pzewodzie paliwowym od filtra do pompy pojawiaja sie pecherze powietrza. zalozylem zaworek zwrotny na przewód ale nic to nie dalo bo na odcinku od pompy do zaworu jak odpalam zawsze sa pecherze z powietrzem.
czy moga miec wine zle wezyki przelewowe(bo sa mieksze i luzniej wchodza niz starsze)?
czy uklad paliwowy moze sie zapowietrzyc przez przelewy?
bo wczesniej przed wymiana palil na dotyk.
bardzo prosze o pomoc.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 19:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
cypi91, no pewnie ze moze sie zapowietrzyc przez te przelewy .... kupiles za luzne ?? powinny wchodzi z lekkim oporem i jak probujesz sciagnac to tak smiesznie strzela i slychac gluchy glos jakbys jezykiem strzelil :D heh cos takiego :D musisz je powciskac do samego konca, i sprawdzic czy wszystkie sa prawidlowo osadzone, kolejnosc itp ...

z tym ze jakby byly za luzne to bys nie mial sucho ... ale sprawdz je dla spokoju ... moze przez zaworek powietrze sie dostaje ?? moze slabo opaskami scisnales ?? moze przy pompie przewod od filtra za slabo siedzi ?? to wszystko moze powodowac zapowietrzenie .. a moze slabo dokreciles przewod od wtrysku ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 58
Lokalizacja: Pomorskie
zmenilem wezyki na lepsze i dalej nic.
jednak zuwazylem ze pompa paliwa nie podaje przy wlaczeniu zaplonu.
nie dochodzi do niej napiecie jednak po odpaleniu napiecie juz jest.
czytalem ze to moze byc przekaznik. znalazlem opisy na forum jaki to moze byc przekaznik jednak u mnie jest troche inaczej. otoz pod ta mala oslonka mam tylko 2 przekazniki. pierwszy pomaranczowy,drugi bialy a trzeciego nie ma. czy to moze byc bialy?
ida do niego 4 przewody,2 grube i 2 cienkie(w takim samym klorze co do pompy)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL