BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2025, 15:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
moj problem zaczyna sie powoli pogłębiać, mianowicie:

przy normalnej jezdzie, niewielkich korkach, krotkich postojach wszystko jest cacy, gorzej gdy musze troche postac w miescie, ostatnio wskazowka wskoczyla mi na 3/4 wskaznika, ale pomimo dalszego postoju ani drgnela.

oczywiscie ogrzewanie od razu na max i modlitwa o koniec korka. dodam ze stalem jeszcze kilka minut ale wskazowka dalej na 3/4, ruszylem i pomimo powolnej jazdy temp. prawie natychmiast opadla do należytej.

w trasie przy jezdzie do 140 km/h wszystko jest okey, wskazowka delikatnie ponizej polowy, ale gdy docisne do 180-200 km/h wskazowka dochodzi do polowy

wiskoza??? czyszczenie chlodnicy???? wszystko mial bym w glebokim powazaniu ale jestem na wygnaniu ( czyt. pracy w Belgii ) i skazany na wlasne umiejetnosci nie bardzo wiem czy sobie poardze.

KOLEDZY HELP

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 20:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
bnd07 w Belgii tez sa mechanicy wiec tam tez mozesz naprawic auto. Jesli masz zle wisko to je wymien, ja bym to obstawiał. Zakrec na cieplym silniku wiatrakiem, jesli sie kreci to jest zuzyte


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 20:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
qrax napisał(a):
bnd07 w Belgii tez sa mechanicy wiec tam tez mozesz naprawic auto.


na sama mysl o rozmowie z nimi na temat mojego "przezytka" cos mi sie robi :hyhy:

a tak całkiem serio, takie wyjscie tez biore pod uwage.

qrax napisał(a):
Zakrec na cieplym silniku wiatrakiem, jesli sie kreci to jest zuzyte


jutro zrobie test. wisko moge bez problemu dostac z Polski, kolega wożący tutaj ludzi do pracy moze mi je kupic i podrzucic. pytanie brzmi czy dam rade je sam wymienic??

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
bnd07, wymiana jest prosta,o ile dobrze pamietam klucz 32, zablokowac zeby sie nie krecilo i gotowe

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 21:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Przemo85 napisał(a):
bnd07, wymiana jest prosta,o ile dobrze pamietam klucz 32, zablokowac zeby sie nie krecilo i gotowe


wytlumacz mi to Kolego jak soltys krowie na miedzy jesli mozesz :niepewny:

co trzeba zdemontowac, co odkrecic itp....

btw Przemo85, a co bylo u Ciebie przyczyna???

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
bnd07, demontujesz tylko osłone wentylatora,potem odkrecasz srube co jest zaraz za wiatrakiem (klucz 32) kawalek deseczki zapierasz o srube pompy wody i o ziemie i krecisz w ta strone co sie kreci wentylator,jak odrecisz to przekrecasz na nowe visco wentylator... TYLKO SOBIE SPRAWDZ NA ILE SRUB MASZ MONTOWANY WIATRAK bo byly na 3 i na 4 srubki...

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
spoko bede dzialal :ok:

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 18:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
qrax napisał(a):
Zakrec na cieplym silniku wiatrakiem, jesli sie kreci to jest zuzyte


kreci sie jak niepowazne... tzn zagrzalem silnik do regulaminowej temperatury i na wylaczonym krecilem wiatrakiem bez oporów

qrax, czyli padziocha i w tym sęk wg. Ciebie????

poza tym jak dodaje gazu wiatrak kreci sie jak sie krecil, nie przyspiesza

Przemo85, z tego co piszesz wymiana to żadna filozofia...

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 18:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
dokladnie, wisko masz do wymiany w trybie pilnym :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
visco wymienione, wymiana trwała dosłownie chwilke, dzieki Koledzy :ok:

ale..... po wymianie viscozy faktycznie na postoju, w korku itp, wskazówka jest delikatnie ponizej połowy, czyli tak jak ma być

nieco inaczej sprawa wyglada podczas jazdy z wiekszymi predkosciami od 120 km/h w góre. może to tylko moje przewrażliwienie ale wtedy własnie wskazówka stoi dokładnie w pionie :zakrecony: ale go nie przekracza...

czyżby pompa wody nie domagała ?

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 20:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
visco wymienione, wymiana trwała dosłownie chwilke, dzieki Koledzy :ok:

ale..... po wymianie viscozy faktycznie na postoju, w korku itp, wskazówka jest delikatnie ponizej połowy, czyli tak jak ma być

nieco inaczej sprawa wyglada podczas jazdy z wiekszymi predkosciami od 120 km/h w góre. może to tylko moje przewrażliwienie ale wtedy własnie wskazówka stoi dokładnie w pionie :zakrecony: ale go nie przekracza...

czyżby pompa wody nie domagała ?

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 21:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 228
Lokalizacja: Białogard
mi tez sie grzal,wymienili mi pompe , odpowietrzyli uklad , jutro montuje visco bo wiatrak stracil juz zywotnosc:).Jutro zdam relacje czy jest good pozdro ;)

_________________
<3 BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 11:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
bnd07 u mnie w m50 (e36) wskazowka jest zawsze w pionie obojetnie czy stoje w korku czy jade 230.

Jesli nie ruszałes pompy wody to to lepiej wymien ją na taką z metalowymi łopatkami, bedziesz mial spokoj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: ostrĂłw mazowiecka
Też kiedyś miałem problem z pompą wody. Na początku sporadycznie łapała wysoką temperaturę a później jak się wyrobiło łożysko w pompie to cały czas temperetura była na maksa ale szybko ją wymieniłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 18:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
wszystko to by mi zwisało gdyby nie fakt że musze wracac do domu we wtorek a mam troche drogi :zalamany: ech

a da sie ta pompe wymienic samemu i czy duzo z tym roboty?

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL