BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 19:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Stuki podczas gwałtownego ruszania
PostNapisane: 15 lipca 2009, 11:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 118
Lokalizacja: Plonsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Witam.Mam taki problem ze podczas gwałtownego ruszania słychać stuki w prawym kole.Ciezko zlokalizowac część ktora jest do wymiany:( Mial ktos taki problem?Co jest do wymiany w napedzie?pozdrawiam i czekam na odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 11:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 147
Lokalizacja: TM
Moje BMW: BMWe39 523
Kod silnika: M52B25
MOże półoś,łożysko

_________________
Nie dziękuj-kliknij pomógł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 11:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
robi1 napisał(a):
MOże półoś,łożysko


dodatkowo wjedz na kanał i sprawdz mocowanie/ podpore wału napedowego oraz lacznik elastyczny wału.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 11:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 118
Lokalizacja: Plonsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
no wlasnie moze:( na postoju sprawdzalem i wszystko jest oki przy normalnej jezdzie tez jest oki ale jak tylko na 1 lub 2 ostro sie ruszy to strasznie puka:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 11:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 147
Lokalizacja: TM
Moje BMW: BMWe39 523
Kod silnika: M52B25
To co marver pisze też

_________________
Nie dziękuj-kliknij pomógł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 51
Lokalizacja: KrakĂłw
U mnie jest to samo i powoli zbieram czesci ;-) - obejrzyj sobie poduszke za mostem i sprawdz czy nie masz luzow na krzyzaku walu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 13:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 118
Lokalizacja: Plonsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28
Okazało sie ze podpora wału była do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 21:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
glupolek napisał(a):
Okazało sie ze podpora wału była do wymiany


a nie mowilem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 08:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: KrakĂłw
glupolek napisał(a):
Okazało sie ze podpora wału była do wymiany


Właśnie wróciłem od mechanika i do wymiany mam podporę wału, ten gumowy łącznik się rozsypał... Mam pytanie jak długo schodzi z wymianą i jakie są koszty tego? czytałem jeszcze że trzeba wyważyć wał po tej operacji... A może wymieniał ktoś sam tą podporę i ma jakieś fotki czy zdjęcia jak to zrobić samemu? Byłbym wdzięczny za podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 08:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
to lacznik elastyczny wału masz do wymiany ? czy podpore ?

lacznik okolo 150-200 zl mysle. + robota

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 08:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: KrakĂłw
marver napisał(a):
to lacznik elastyczny wału masz do wymiany ? czy podpore ?

lacznik okolo 150-200 zl mysle. + robota


ta guma w środku się rozleciała więc nie wiem czy wystarczy tylko ją wymienić czy trzeba całość... bardzo skomplikowana ta wymiana?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 08:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
jezlei to lacznik wymiana nie jest skomplikowana ... kazdy mechanik znajacy sie na rzeczy powinien to zrobic .. koszt ... niewiem jak w krakowie u mnie od 50 - 100 zl robota kosztuje.

Jezeli nie masz sromotnych huków to prawdopodobnie wystarczy sam lacznik ..watpie zeby wal oberwal chyba ze ostro szalales. podjedz do mechanika na diagnoze .. czy tylko laczniki ...czy wal tez oberwal ( malo prawdopodobne ze wal tez ) .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 09:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: KrakĂłw
marver napisał(a):
jezlei to lacznik wymiana nie jest skomplikowana ... kazdy mechanik znajacy sie na rzeczy powinien to zrobic .. koszt ... niewiem jak w krakowie u mnie od 50 - 100 zl robota kosztuje.

Jezeli nie masz sromotnych huków to prawdopodobnie wystarczy sam lacznik ..watpie zeby wal oberwal chyba ze ostro szalales. podjedz do mechanika na diagnoze .. czy tylko laczniki ...czy wal tez oberwal ( malo prawdopodobne ze wal tez ) .


Nie mocno nie dawałem więc pewnie tak jak piszesz to będzie łącznik a stuki tylko przy ruszaniu są ale to takie uciążliwe ze szok. Jeszcze mam pytanie bo na weekend mam wyjazd, może się coś spiepszyć na trasie bo mam zamiar to zrobić po powrocie czyli jakieś tylko 150 km muszę przejechać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 09:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
jak nie bedziesz startowal z kopyta i nie zmienial biegow przy 4k obr. to nic nie powinno sie stac .. ja jezdzilem ( spokojnie ) jakies 3 miechy z tym .. od czasu do czau mi pukło ... ale nic sie wielkiego nie dzialo.. jak wału napedowego nie bedziesz przeciazal to nie powinno sie nic sypnąć. chociaz jak wrocisz to odrazy bierz sie do naprawy.

ps- nie dziekuj tylko klikaj POMOGL :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL