BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 lipca 2025, 13:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Pytanie o przyrząd do kasowania inspekcji Draper 51540
PostNapisane: 16 lipca 2009, 08:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Znalazlem na allegro coś takiego: http://moto.allegro.pl/item678778321_dr ... j_bmw.html

Zastanawiam się czy ten sprzęt pomoże w moim przypadku. Kiedyś próbowalem skasować inspekcje w moim e30 przy pomocy znanego ogolnie poradnika. Nie przynioslo to efektu. I nie wiem czy warto wydac stówke na to, skoro moze nie pomoc. Korzystał ktoś może z czegoś takiego ?


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 08:40 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Wątpię, żeby Ci to pomogło, bo sposób na skasowanie inspekcji jest jeden - zewrzeć odpowiedine piny w łączu OBD :) Czy zrobi się to dwoma kabelkami, czy "specjalistycznym" urządzeniem - na jedno wychodzi.
A jeśli nie możesz skasować inspekcji - przyjrzyj się tematowi pt. akumulatorki w zegarach. Niemożność skasowania inspekcji jest jednym z objawów ich zużycia.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 09:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
Darowalem sobie ten przyrzad, i poszedlem jeszce raz z kabelkiem dosamochodu.
I skapnalem sie, ze moje zlacze w stosunku do poglądowego w poradniku , bylo odwrócone. I dlatego, zwieralem nie te piny. Na szczescie nie sie nie działo. Tym razem zwarłem własciwe i napis Inspection zniknął.
Mam teraz kilka pytan:

Czy od oleju jest wlasnie ten napis Inspection czy te kolorwe swiatelka?

Teraz jest tak, ze jak biore kluczyk na poycje On, to nie siweci sie napis Inspection, swieci sie tylko jeden zielony kwadracik na tej linijce, a jak zapale silnik, to gasnia ten zielony i cala linijka jest wygaszona.

Czy tak jest prawidlowo ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 20:17 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Od oleju jest OILSERVICE.
Po włączeniu zapłonu (kluczyk w pozycji II) powinny się świecić tylko te zielone lampki.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL