BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 czerwca 2025, 10:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330i 2002
PostNapisane: 16 lipca 2009, 21:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Kielce
m!
Mam bardzo dziwny problem, moj samochod jak odpalam rano jest wszysto super normalne zachwanie, rzadznych dziownych objawow, mocny dajacy duzo frajdy z jazdy, temperatura silnika w normie, olej woda w ukladzie chlodzenia tez, rzadna kontrolka sie nie swieci! Wszystko sie jednak zmienia gdy samochod zgasze na chwie i odpale go ponownie, odpala bez problemu normalnie, poczym jak dadaje lekko gazu od razu gasnie lub czasami przedlawi sie i wejdzie na obroty ale pozniej w czasie jazdy jest zamulony slabo reaguje na naciskanie gazu, dopiero jak wcisne do samej podlogi zaczybna sie lepiej zbierc ale to wciaz nie to samo co normalnie bylo!!! Samochod postoi jakies kilkanasicie minut i znow go odpale to czasem mu objawy przechodza albo czasem sa nadal. Napewno rano zawe jak odpalm i jade jest normalny bez objawow az do pierwszego zgaszenia. Pomozcie zgadywac nie chce, mysle ze moze jakas sada lambda, moze przeplywomierz, moze jakis czujnik impulsow walka rozrzadu lub wału korbowego. Wiem mozliwosci jest wiele ale wiem tyle, ze jak odpiolem przeplywomierz moglem i go odpalilem ponownie to moglem dodac gazu bez problemu, ale moze to nie jedyna pryczyna takich objawow silnika?! prosze o rady i pomoc!! DZIEKUJE! ps moja 330i to automat.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
czujnik polozenia walka rozrzadu na 90% pamietaj ze sa 2 czujniki:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 22:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Kielce
wiem sa dwa ale teraz to oba sa zle czy jeden z nich???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 06:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Podjedź na diagnozę komputerową, tak będzie najlepiej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 08:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
A może podciśnienie nie otwiera ci klap w wydechu, przez co nie ma ujścia spalin.
Element 15

Jeśli nie, to w drugiej kolejności sprawdził bym przepustnicę a dokładnie zachowanie Czujnika Położenia Pedału Gazu ( PWG ).

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL