BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 20:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 01:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
Panowie !!! spoko -powiem tak - lozysko oporowe moze powodowac halas w 2 przypadkach- albo na biegiu jalowym albo po wcisnieciu pedalu sprzegla - na biegu jalowym gdyz pod wplywem sily bezwladnosci tez sie kreci i np.lekko gwizdze - jak wcisnie sie lekko pedal sprz ustaje -lub tez jak juz powstal problem i po wcisnieciu sprzegla jazgot nie ustaje to tez lozysko oporowe - natomiast lozysko podpierajace walek sprzeglowy a umiejscowione w wale korbowym silnika jestesmy w stanie zdiagnozowac dopiero po wyjeciu skrzyni biegow- reasumujac -tak cz owak skrzynie trzeba wyjac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 01:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
mam jedna uwage do kolegi ktory zadal to pytanie -jak sie znasz sluchaj starszych -i nie medrkuj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, 18:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Można sprawdzic bez demontażu skrzyni które z łożysk hałasuje czy oporowe czy też łożysko podpierające w wale lub łożysko w skrzyni.Wystarczy na podnośniku czy kanale zdemontowac wysprzęglik przez otwór wysprzęglika przy pomocy drutu przesunąc dzwignię łożyska oporowego w kierunku tyłu auta i odpalic na luzie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
panowie pomoge marekWGR jezeli nie wiecie to sie nie udzielajcie marek WGR ma racje w 100% :wsciekly:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 16:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
U mnie jest podobny objaw, ale czasami halasuje czasami nie ile moze kosztowac wymiana tego czegos?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL