BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 21:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 19:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
HELLER napisał(a):
Witam mam podobny problem , od pewnego czasu swiecila mi kontrolka klockow dzisiaj wymienilem przod i tyl i czojniki na nowe ale lampka nie zgasla czy musze to kasowac w serwisie E 46 320 D 2003 rok prosze o pomoc

czojnik z przodu byl przetarty tyle bylo ok ,ale wymienilem wszystkie odrazu razem z czojnikami wszystko nowe
i dalej swieci


trzeba zresetować, chyba było na forum jak to zrobić.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 59
Posty: 14
Lokalizacja: Katowice-Bayern
Moje BMW: E 46 320D
Kod silnika: M47N
Dzieki poszukam na forum jak sie robi reseta w E46

_________________
" Jest tylko jeden sposób, aby czuć się dobrze:należy nauczyć się być zadowolonym z tego co się otrzymało, a nie dążyć do tego, czego akurat nie ma" Theodor Fontane "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gdzie jest czujnik zuzycia klockow?
PostNapisane: 18 lipca 2009, 20:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
nerlo1991 napisał(a):
a więc zdjąłem lewe koło i jest tam czujnik (chyba abs-u) który idzie do takiej skrzynki przykręconej do nadkola, a gdzie jest czujnik zuzycia klocków?


czujnik zużycia kloców jest w klocu jak się klocek zetrze to czujnik się zwiera i świeci. Może ktoś wie jak po wymianie klocków wyłączyć kontrolkę zużycia kloców???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 20:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 215
Lokalizacja: Czerwin, Warszawa
Moje BMW: BMW 320d TOURI '04
Kod silnika: M47/TU
Garaż: E46 320d
E30 320 Cabrio
siejuch
siejuch napisał(a):
Może ktoś wie jak po wymianie klocków wyłączyć kontrolkę zużycia kloców???
Jeśli wymienisz klocki i czujnik to kontrolka zużycia klocków powinna sama się wyłączyć!! :hurra:

_________________
zobacz moje byłe qpe |||------>> viewtopic.php?t=50159

i aktualnego Touringa viewtopic.php?f=6&t=104068
e30 cabrio http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134197


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL