BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 16:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E53] Po wymiana uszczelek pod glowica auto idpala i gaśnie
PostNapisane: 19 lipca 2009, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: sokolow podl.
w silniku były wymieniane uszczelki m in pod głowicą , był rozpinany łańcuch. Po złożeniu silnik odpala i gaśnie. Może ktoś coś na ten temat poradzi ?

Pozdrawiam
Wiesiekk


Ostatnio edytowano 19 lipca 2009, 20:35 przez wiesiekk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 17:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
to coś musieli złe poskładać skoro autko się dławi ?
a od razu tak gaśnie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 17:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
trzeba sprawdzić czy są wszyskie węże przy kolektorze ssącym popodłączane może gdzieś jakiegoś nie włożyli, jak nic nie brakuje to trzeba sprawdzić czy rozrząd jest dobrze ustawiony

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 18:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: sokolow podl.
silnik nie jest jeszcze zalany plynem chlodzacym. Po prostu byla kwestia zlozenia silnika i odpalenia samochodu. Po odpaleniu odrazu gaśnie. Slyszalem rozne wersje , podobno sa 2 pompy paliwowe i jedna moze nie wspolgrac z druga , czy mozliwe jest podlaczenie do komputera bez pracy silnika ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 18:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Kto odpala silnik bez plynu????? to jest smierc dla glowicy... ( w ciagu zekund moze zostac znieksztalcona) nie wspominam o pozostalych elementach silnika :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 18:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
A skoro to x5 to sadze ze na tyle juz ten samochud i elektronika jest inteligentna ze byc moze sama go gasi, zeby nie doprowadzic do uszkodzenia silnika...(poprzez bynajmniej fakt ze nie ma plynu) Ale to sa tylko przypuszczenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 18:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
COUPE napisał(a):
Kto odpala silnik bez plynu????? to jest smierc dla glowicy... ( w ciagu zekund moze zostac znieksztalcona) nie wspominam o pozostalych elementach silnika :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:


Kolego nie panikuj tak i ochłoń ;) Można odpalić auto bez płynu...

Co to wogóle za silnik?
Myślę że coś źle złożyliście i nie jest podłączony jakiś czujnik albo podciśnienie, jak możesz to podłącz pod komputer i posprawdzaj wszystko od początku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: sokolow podl.
jest to silnik M62 4.4 w benzynie V8.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
BorysKrystian napisał(a):
Kolego nie panikuj tak i ochłoń ;) Można odpalić auto bez płynu...
:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:
i wy się dziwicie że gaśnie ... :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
tonej napisał(a):
BorysKrystian napisał(a):
Kolego nie panikuj tak i ochłoń ;) Można odpalić auto bez płynu...
:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:
i wy się dziwicie że gaśnie ... :wstyd:


:zdziwko: :mur:
Przecież napisał że nawet nie odpalił więc nawet nie ma szans żeby silnik się zagrzał powyżej 100 stopni Celciusza... tak żeby mogło stać się coś z głowicą lub blokiem.

aha co do wygięcia głowicy to po każdym odkręceniu jej od bloku nawet po jednym zagrzaniu się wygina (dlatego oddaje się je do planowania) puki co tu jest głowica przykręcona i nawet silnik się nie zagrzał bo nie miał jak...
Więc nie ma szans żeby głowica się wygięła, najwyżej może pęknąć owa głowica albo puszcza uszczelka pod głowica, ale jeszcze nie na tym stopniu w tym przypadku.


wiesiekk powiedz jeszcze dlaczego naprawiałeś owe uszczelki? I czy wcześniej wszystko było ok (tzn czy odpalał i normalnie chodził)?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
po pierwsze zalej płyn bo napewno komputer nie pozwloi Ci odpalić bez płynu tak sądze po drugie to czysty debilyzm odpalac bez płynu i jeszcze stękać że nie zapala. po drugie kto ci oddał auto bez płynu ?? Zalej odpowietrz potem napisz co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: sokolow podl.
pod samochodem byla zawsze niewielka plama oleju. Denerwowalo mnie to i postanowilem oddac auto do mechanika , aby on zdiagnozowal przyczyne wycieku. Rozebral silnik i okazalo sie , ze byl wyciek przy dolnej pokrywie łancucha rozrządu oraz bylo podejrzenie wycieku na prawej glowicy. Auto wczesniej chodzilo super. Nie moglem narzekac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Raczej wątpię żeby w M62 był takowy czujnik na obecność płynu, za to w N62 jest takie prawdopodobieństwo.
Sprawdź czy układ dolotowy jest szczelny, między przepływomierzem a kolektorem i czy jakieś podciśnienia zostały dobrze złożone.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 19:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
BorysKrystian napisał(a):
Przecież napisał że nawet nie odpalił więc nawet nie ma szans żeby silnik się zagrzał powyżej 100 stopni Celciusza... tak żeby mogło stać się coś z głowicą lub blokiem.


jak nie ma odpowiedniego poziomu płynu komputer powinien sam wyłączyć silnik :mur: :mur: :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
tonej napisał(a):
BorysKrystian napisał(a):
Przecież napisał że nawet nie odpalił więc nawet nie ma szans żeby silnik się zagrzał powyżej 100 stopni Celciusza... tak żeby mogło stać się coś z głowicą lub blokiem.


jak nie ma odpowiedniego poziomu płynu komputer powinien sam wyłączyć silnik :mur: :mur: :mur:


W e39 czegoś takiego nie było z tego co wiem... ;)
Najwyżej wyświetla komunikat o braku płynu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
BorysKrystian napisał(a):
e39


to o jakim samochodzie w końcu my mówimy :zdziwko: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
tonej napisał(a):
BorysKrystian napisał(a):
e39


to o jakim samochodzie w końcu my mówimy :zdziwko: :rotfl:

W e39 i E38 z silnikiem 4.4 M62 czegoś takiego nie było.
A domyślasz się że E53 jest taką terenową wersją E39...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Kolego nie panikuj tak i ochłoń ;) Można odpalić auto bez płynu...



--------------------------------------------------------------------------------------
Mysle ze sie mylisz... Bez wody, elementy takie jak glowica sie kilkadziesiat razy szybciej nagrzewa, glowica jest narazona na bardzo szybkie nagrzanie oraz co za tym idzie pekniecia, lub zniekształcenia....

Moze i sie nie odkształci ale po zdemontowaniu zobaczylbys w jakim bedzie stanie...

Kolejna sprawa to w taki sposub bardzo latwo mozna przepalic uszczelke pod glowica...

I tak jak napisalem powyzej... w takiej x5 ubytek wody raczej jest informowany do komputera a co za tym idzie byc moze dla tego auto gasnie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 10:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: sokolow podl.
dzięki wszystkim za zainteresowanie i rady,samochód po podłączeniu do komputera i wykasowaniu błędów odpalił . Jeszcze raz wielkie dzięki .



Ps myslałem ,że odezwie się ktoś kto miał podobny problem

Pozdrawiam
wiesiekk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL