BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
:przestraszony:

:padam: :padam: :padam: :padam: :padam:

w jaki sposób przemieściłeś rurki?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 17:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
reza napisał(a):
"Jednocześnie po przejeżdzie zawodników RAJDU AC POKALE OSu TOR FIATA o godz. 12.00 wystartują kierowcy amatorzy do imprezy klubowej AC POKALE GRAND PRIX - TYCHY. Uczestnicy tej imprezy przejadą ten sam odcinek OSu TOR FIATA trzy razy. Liczba uczestników 60 załóg. Szczegółowe ogłoszenie o tej imprezie po 15.07.2009. Opłata startowa na GRAND PRIX - 130 ZŁ wpłacona na konto AZT do 07.08.2009 po tym terminie 150 zł."

myslałem ze to cos w rodzaju pz i tylko w tym startujecie.na pz nie ma badan kontrolnych.nigdzie nie wyczytałem jaka to jest formuła imprezy.główna impreza jest AC POKALE - RAJD TYSKI 2009(rajdowy debiut III liga) a impreza AC POKALE GRAND PRIX - TYCHY jest dla amatorów.w starujecie w tym dla amatorów?

nigdy ni podpisujecie oswiadczenia ze samochód jest wasz i ponosicie całkowita wine za sporzadzone szkody itd.?na niektórych imprezach aby wystartowac wystarczy takie oswiadczenie.

ale np. samochód mozna zmienic juz po zgłoszeniu?myslałem ze ta lista to jest na razie taka prowizoryczna bez wpłat itd.

w roznych AK sa rozne przepisy i rozne regulaminy wiec inaczej bedzie to wygladac np. w Tychach a inaczej w Szczecinie


Ogolnie jezeli chodzi o rajdy, to jest straszny mlyn i kazdy to wie kto siedzi w temacie, bardzo duzo czolowych kierowcow woli startowac u sasiadow np. slowacja, czechy itd, i to przez PZM. Teraz w tychach jest roznie, musieli stworzyc nowy swoj regulamin ramowy i nie dzialaja pod nazwa AZT zrzeszony w PZM, ogolnie podsumuwujac, i wracajac do tematu, wszystkie KJS Rallysprinty sa objete Badaniem kontrolnym, niby to jest ryzyko organizatora puszczenie niesprawnego samochodu, oczywiscie ze jedziesz swoim samochodem i bierzesz cala odpowiedzialnosc na siebie podpisuje sie zreszta zawsze oswiadczenie ze wszystko co sie zdarzy odpowiadasz TY SAM. W sumie mi sie wydaje ze raczej dobrze bo jezeli wjedziesz w gromade kibicow to niestety ale organizator odpowiada za dopuszczenie niesprawnego samochodu. Troche nakrecilem i troche od rzeczy jest ale za duzo by bylo tlumaczenia :P Prosze o konkretne pytania :rotfl: :rotfl: :rotfl: aha jakbysmy jechali w tzw "kreciołku" to nie ma BK

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3138
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E61 535D LCI
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164424
Świetnie!! :padam:

_________________
E36 320iA Sreberko ---> E46 330Ci ??? ---> E61 535D Gray
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
powerbmw napisał(a):
w jaki sposób przemieściłeś rurki?


wyciąłem, po lewej stronie wyciąłem otwory, blache z wyciętych otworów przyspawałem tam gdzie oryginalnie końcówki były i jest ok :) z racji tego, że tłumik wypchany cały jest watą wygłuszającą i termoizolacyjną troche jej wyciągnąłem, tzn. wybebeszyłem tłumik :hyhy: , nadal jest tak samo cicho a spaliny wylatują równomiernie z 4 rurek :) hasło przewodnie podczas wybebeszania:

"Wycióngej te chrościo" :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 20:37 
:padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
naprawde dobrze to wyglada,ale z takim wydechem to minimum 250KM powinno jezdzic.kiedy kompresor lub swap na m54? :hyhy:

Szpera! :cisza:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 05:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
sie zrobi szpere :)

no, to trzymajcie kciuki, uciekam na V Rundę Rallysprintu na torze testowym FIATA w tychach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 07:36 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
Wydech wyglada super :cool: ,wyszlo Ci to to :padam: .Powodzonka w Tychach,wieczorem zdaj relacje jak Ci poszlo...i jak sie 316 spisalo :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 08:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Wydech może i fajny ale to przerost formy nad treścią. Tyle rur jakby koni było z 400 chociaż. Wal V8 do środka wtedy zobaczysz że dźwięk jest ładny.

Ale jedno można powiedzieć z pełną szczerością: fachowo wykańczasz swoje poczynania. BRAWO :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 13:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1895
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136958
pieknie sie prezentuje :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 15:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Wydech rewelacja :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 20:59 
fiu fiu...

jak to teraz gada? :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 01:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Fryderyk napisał(a):
jak to teraz gada?


nie zauważyłem jakiejś znacznej zmiany, raczej tak samo dlatego jestem mega zadowolony, a byłem troche niepewny co do tego zabiegu :)

woytek13 napisał(a):
Tyle rur jakby koni było z 400 chociaż


narazie połowa z tego musi wystarczyć, wg mnie te 200km czy jakoś tak, bo pewnie tyle nie mam i tak jak narazie wystarcza, a wydech wygląda i brzmi rewelacyjnie i jestem z tego powodu bardzo zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 11:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Wydech :super: Jestem naprawde pod wrazeniem :super: :super: :super:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 13:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Pozwole sobie dodać 2 zjecia z wczorajszej imprezy :)

Obrazek

Obrazek

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
to ja też :D w swojej klasie byłem 8 a ogólnie gdzieś hohoho :D 40 czy jakoś tak, z małymi i mocnymi Saxo VTS niestety jest ciężko, tymbardziej że ja jechałem pierwszy raz na tym torze, a inniy startowali już kilka razy :)

Obrazek
By arti2007 at 2009-07-19

Obrazek
By arti2007 at 2009-07-19

Obrazek
By arti2007 at 2009-07-19

Obrazek
By arti2007 at 2009-07-19

Obrazek
By arti2007 at 2009-07-19


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 14:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
przynajmniej na zakrętach byłeś pierwszy :hyhy:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
czy m isie wydaje czy lekko za duze przechyly na zakretach masz ??

przod jakby uciekal lekko... tak to wyglada z fotek, a jak wrazenia z jazdy ?

Moze przod wypadalo by utwardzic bardziej ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
przemek_byd napisał(a):
czy m isie wydaje czy lekko za duze przechyly na zakretach masz ??

przod jakby uciekal lekko... tak to wyglada z fotek, a jak wrazenia z jazdy ?

Moze przod wypadalo by utwardzic bardziej ??


A moze wogole zamiast amorow niech wstawi metalowe prety, zeby byl sztywny??

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
przemek_byd napisał(a):
czy m isie wydaje czy lekko za duze przechyly na zakretach masz ??

przod jakby uciekal lekko... tak to wyglada z fotek, a jak wrazenia z jazdy ?

Moze przod wypadalo by utwardzic bardziej ??



bez gwintu innego efektu nie uzyskasz, nawet na kitach rzędu 60/40 rozpórkach, grubych stabilizatorach . . .


BoxX napisał(a):
A moze wogole zamiast amorow niech wstawi metalowe prety, zeby byl sztywny??


wyluzuj :]

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL