BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2025, 07:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
w moim aucie widać go bez problemu umieszczony jest przy kole pasowym wału korbowego a gdzie znajduje się jego wtyka to nie wiem

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
komputer czasem też się może pomylić :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
wiecie moze czy da sie sprawdzic cewki domowymi sposobami??? i czy moga sie uszkodzic od jazdy na gazie?? zostaja mi w sumie 3 mozliwosci chyba
1przeplywka
2czujnik walka
3cewki
chcialbym zaczac jedna od sprawdzenia cewek

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Objawy takie ze silnik byl zamulony, jak na wolnych obrotach dodawalem duzo gazu to przez chwile sie dlawil i dopiero sie rozkrecal, czasami potrafil mi duzo paliwka popic ale czasami i na kompie zero bledow. czujnik masz z przodu w glowicy, jak nie masz vanosa to jest na wierzchu jak masz to pod vanosem. kostka od czujnika pod kolektorem ssacym, tylko jak bedziesz odlaczal to popatrz dokladnie bo sa tam dwie identyczne jedna od czujnika walka, a druga od czujnika walu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
omomierzem sprawdzisz cewki tylko musisz wiedzieć jaka jest ich prawidłowa rezystancja, jak tego nie wiesz to sprawdz chociaż czy mają jednakowe rezystancje

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 20:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
omomierzem po stronie niskonapięciowej musi mieć rezystancje rzedu kilku Ω, po stronie wysokonapięciowej nawet do kilku kΩ
na gazie :> ale że piłeś czy od LPG :rotfl: :rotfl: :rotfl:
bo jak od LPG to nie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
dobra dzieki panowie za wszelakie porady i zainteresowanie bede cos dzialal najpierw zawioze cewki do elektromechanika niech je posprawdza, pozniej zajme sie tym czujnikiem a na koniec zostawie przeplywke... punkciki juz leca ;)

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
jak się uporasz daj znać :D
bo aż sam jestem ciekaw :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
powiem że mam podobny problem od dwóch dni auto jest zamulone, zatrzymałem sie i odpiołem przepływke i wpiołem ja spowrotem i auto ożyło ale tylko na chwile po przejechaniu kilku km zaczło znowu mulić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
to ją wymień :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Jeżyk napisał(a):
na kompie nie pokazalo jego bledow ale wezme go odlacze i sie przejade tylko powiedzcie gdzie on dokladnie sie znajduje

zapomnij bo bez czujnika nie odpalisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
jesli czujnik polozenia walu jest sprawny to odpalisz bez czujnika walka rozrzadu. Sprawdzone na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
andrzej520 napisał(a):
zapomnij bo bez czujnika nie odpalisz


no proszę Cię :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Piordekk, dobrze piszesz ale ja pisałem o czujniku położenia wału bo o nim mowa była


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tonej napisał(a):
andrzej520 napisał(a):
zapomnij bo bez czujnika nie odpalisz


no proszę Cię :rotfl:

o co prosisz?
wypnij czujnik położenia wału i odpal silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
mowa o czujniku walka bo sam podsunelem ten watek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
_VIRUS_ napisał(a):
jak strzela w tłumik to może być czujnik położenia wału, miernik w ręke i sprawdz jakie ma oporności

a co powiesz na to ??
to było po twoim wątku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 678
andrzej520 napisał(a):
wypnij czujnik położenia wału i odpal silnik


bez problemu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
proponuje czytać wszystko a nie tylko to co sami piszecie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 21:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tonej napisał(a):
andrzej520 napisał(a):
wypnij czujnik położenia wału i odpal silnik


bez problemu :D

tylko zapomniałeś chyba jakiego silnika dotyczy post


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL