BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ANDREW E36 napisał(a):
bez gwintu innego efektu nie uzyskasz, nawet na kitach rzędu 60/40 rozpórkach, grubych stabilizatorach . . .


uzyskasz...tylko zacznijmy od amortyzatorow do sportu a nie ulicznych... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kornelio napisał(a):
ANDREW E36 napisał(a):
bez gwintu innego efektu nie uzyskasz, nawet na kitach rzędu 60/40 rozpórkach, grubych stabilizatorach . . .


uzyskasz...tylko zacznijmy od amortyzatorow do sportu a nie ulicznych... :)



a jakie to są amortyzatory do sportu ? ??

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
ANDREW E36 napisał(a):
Kornelio napisał(a):
ANDREW E36 napisał(a):
bez gwintu innego efektu nie uzyskasz, nawet na kitach rzędu 60/40 rozpórkach, grubych stabilizatorach . . .


uzyskasz...tylko zacznijmy od amortyzatorow do sportu a nie ulicznych... :)



a jakie to są amortyzatory do sportu ? ??


moze zle sie wyrazilem. Do prob sportowych niestety ale amortyzatory standardowe nie nadaja sie zbytnio. W zupelnosci wystarczy zakup wyzszych serii amortyzatorow np Bilstein B6 lub B8 (lub np. KONI, OHLINS) i dostsowanie ich parametrow pracy pod swoje upodobania lub warunki w jakich maja pracowac. Warto tez pomyslec o amortyzatorach chociaz z podstawowa regulacja sily tlumienia i odbicia. Najwyższa półka to amortyzatory z podwójną regulacją sił tłumienia i odbicia zależnie od tego jak w danej chwili amortyzator pracuje czyli inna charakterystyka tego samego amortyzatora na np brukowanej drodze a inna na gladkim asfalcie. Takie cuda ma w swojej ofercie OHLINS. I to wszytsko w obudowie zwyklego amortyzatora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kornelio napisał(a):
ANDREW E36 napisał(a):
Kornelio napisał(a):
ANDREW E36 napisał(a):
bez gwintu innego efektu nie uzyskasz, nawet na kitach rzędu 60/40 rozpórkach, grubych stabilizatorach . . .


uzyskasz...tylko zacznijmy od amortyzatorow do sportu a nie ulicznych... :)



a jakie to są amortyzatory do sportu ? ??


moze zle sie wyrazilem. Do prob sportowych niestety ale amortyzatory standardowe nie nadaja sie zbytnio. W zupelnosci wystarczy zakup wyzszych serii amortyzatorow np Bilstein B6 lub B8 i dostsowanie ich parametrow pracy pod swoje upodobania lub warunki w jakich maja pracowac. Warto tez pomyslec o amortyzatorach chociaz z podstawowa regulacja sily tlumienia i odbicia.



nie wyadaje mi się żeby bez gwintu była jakaś poprawa, aczkolwiek na koni z regulacją twardości różnicę da się odczuć . . .

Zdjęcia bywają bardzo mylne . . .

Ja jeżdżąc po torze miałem czułem że auto jest mega sztywne, nie przechyla się na zakrętach, prowadziło się jak po sznurku . . .

Pooglądałem zdjęcia następnego dnia to wyglądało jak by mi koła kielichami miały wyskoczyć .. . :D

P.S. recessupport, jak coś to napisz mi PW i pokasuje to OT :P sorki

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Ostatnio edytowano 19 lipca 2009, 23:32 przez ANDREW E36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Hola Hola!!! Ale w tym samochodzie jest gwint... Jezeli jeszcze dobrze rozumuje o tej godzinie, to wydaje mi sie ze stwarza sie nie potrzebna dyskusja :P

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
BoxX napisał(a):
Hola Hola!!! Ale w tym samochodzie jest gwint... Jezeli jeszcze dobrze rozumuje o tej godzinie, to wydaje mi sie ze stwarza sie nie potrzebna dyskusja :P


hehehh to tym bardziej :P

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 23:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
hehe, no właśnie, chyba właśnie zapomnieli niektórzy albo poprostu nie wiedzieli, że mam gwint TA Technix, jest to gwint na tyle prosty (bo tuningowy) że po obniżeniu samochód jest miękki bo luzują się sprężyny rzecz jasna a skręcając sprężyny robi się twardziej ale traci się stabilność i nieźle kołysze, mimo że sprężyny są utwardzone :) nie było mnie stać na porządny zawias np KW, żeby się nie przechylał to jakiś Proflex trzebaby mieć z reg. twardości albo naprawde coś z wyższej półki ale mi to jest zupełnie nie potrzebne, autko trzyma w zakrętach super, przechyla się każdy samochód, niektóre mniej niektóre więcej, ja jestem ze swojej zawiechy bardzo zadowolony, ale tak jak pisałem wyżej, zawieszenie jest bardziej dla efektu wizualnego niż do jazdy wyczynowej, aczkolwiek wiadomo, że jeździ 100x lepiej niż ori :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 05:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tez smigam i startuje na gwicie ta technix.zawias naprawde daje rade, jak na taka cene to mozna nawet powiedziec ze jest bardzo dobrze.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 10:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Tez szczerze powiem ze to dobry zawias za dobra cene.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 12:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
szczerze to ja powiem że to najtańszy gwint :D :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 15:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
znalazłem jakiegoś filma fajnego z Rallysprintu :)

http://www.youtube.com/watch?v=rC_GPGPdAo4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 17:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Znalazlem lepszego filma :P

http://www.youtube.com/watch?v=CH5ig2UwjhM

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 18:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Graty za zmiany, bardzo słuszne - tym bardziej, że robione w wiadomym celu ;)

p.s.
kręciołek atrakcyjny, pięknie lataliście boczkami....
(evo lanser :hyhy: )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
racesupport ważyłeś ją możne?

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 19:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
a jak by latali ze szperka 40% :hyhy: szukaj szpery! do e30 i compactów sa w miare tanie i sporo ich na rynku.jakie masz teraz przełozenie mostu?

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
Cytuj:
Graty za zmiany, bardzo słuszne - tym bardziej, że robione w wiadomym celu


dzięki :)

Cytuj:
jakie masz teraz przełozenie mostu?


dłuuuuuuugie i chce krótsze, mam 2.94, chciałbym 3.15 albo coś w tych granicach ale nie dłuższe :)

Cytuj:
racesupport ważyłeś ją możne?


własnie nie, a ostatnio przejeżdżałem koło wagi towarowej... myślałem, że zapytam czy dają rade zważyć ale już potem olałem sprawę, ale zajadę bo też jestem ciekaw :)

Cytuj:
(evo lanser )


co gość wyprawiał, wielki szacun dla niego :) no ale to juz jest kasa... 4turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 20:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
racesupport- u mnie masz wielki respekt pewnie nie raz bym narobił w gacie przy takiej jedzie :niepewny:

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 21:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
citizen napisał(a):
u mnie masz wielki respekt pewnie nie raz bym narobił w gacie przy takiej jedzie


hehe, drift i takie amatorskie rally to nic w porównaniu prawdziwego WRC, to byś miał wielką kupe do zrobienia z takim Loeb'em :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 22:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Heh, jeszcze Cie poganiać trza było. Nie bede cytowal dokladnie jak.... :rotfl: Dodam jeszcze jedno, to nie byl kreciolek to jest raz, a dwa na ostatnim zakrecie, mocy jest na tyle ze jak wpinalismy 3 bieg to latalismy jak sledzie, i to na naprawde szorstkim asfalcie i to na szerokiej gumie. Ogolnie dzien udany, gdyby nie tylko ta jedna rzecz :P Ale to juz pozostawie dla siebie :D:D:D

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 07:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
a jak wypadliscie w generalce?jako jakie auto wkoncu pojechaliscie 316,320 czy 328? :rotfl: nie było problemów na bk?
jaki motor miała ta szara e36 coupe?

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL