BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 18:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaco Plo -->> E 30 S52BB32 Mpower wersja USA
PostNapisane: 20 lipca 2009, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
Witam wszystkich oto moje BMW
Silnik S52B32 to on jest najważniejszy
zawieszenie Bilstein B8 przód ty B4 sprężynki H&R
szperunek 3.73 - 25% bo do jazy na codzień mi służy
reszta na zdjęciach Pozdrawiam.
Obrazek
Obrazek
i zdjęcia z remontu silnika niestety panewka nie dała rady:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

osprzęt silnika pochodzi z e36 M50B25 Vanos mam kilka przerbek co zwiększylo seryjną moc z 240HP do 273HP.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Ostatnio edytowano 20 lipca 2009, 22:19 przez Jaco Plo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Więcej fot i opis :cisza:

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 22:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 458
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: e46 330d touring
Kod silnika: M57N
bialy napisał(a):
Więcej fot i opis :cisza:


popieram ;)

_________________
moj touring viewtopic.php?t=28020
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
wnętrze seria fotel kierowcy Konig kubełkowy, kierownica MT I. reszta w serii bo nie lubię zmian we wnetrzu, auto jest bardzo szybkie jak dla mnie wystarcza, nie jeździ na gazie bo to porażka, wszystko działa jak należy, trochę ogarniam wszystkie gumy w zawieszeniu, Wszystko sam robię zresztą z tego żyję. Kolor ciężko opisać ha ha, pierwotnie czarny metalic, z serii diamant, co do fot to jak skończę składać silnik to porobię porządne. szyby przednie w elektryce OBD I, check control, podgrzewane spryski, ksenonik 4500, progi jak na zdjęciach, takie sobie auto ha ha niepozorne,

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 00:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Jaco Plo napisał(a):
zwiększylo seryjną moc z 240HP do 273HP


Coś pomieszaleś stary .....

Jeśli tak, to mialem niby Mpower z USA, czyli M50 czy tam M52, czyli zwykly silnik z 240KM......
W takie przyrosty z mechaniki nie wierze......

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
Widzicie a kolega się nosi mianem fana i znawcy a takie silniki są proszę o to mój VIN spisany z głowicy silnika - EY74597 sprawdzić można w wielu miejscach :!: i poczytać. ja na codzień zajmuję się mechaniką i wiesz takie e39 540 to raczej sobie radzi jak ociężała babcia przy mojej BMW. Wiem bo n 1/4 właśnie takie auta miały gorsze czasy od mojego


i uważam że wiedza nie boli tylko trzeba trochę poczytać ha ha.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Jaco Plo napisał(a):
Widzicie a kolega się nosi mianem fana i znawcy a takie silniki są proszę o to mój VIN spisany z głowicy silnika - EY74597 sprawdzić można w wielu miejscach :!: i poczytać. ja na codzień zajmuję się mechaniką i wiesz takie e39 540 to raczej sobie radzi jak ociężała babcia przy mojej BMW. Wiem bo n 1/4 właśnie takie auta miały gorsze czasy od mojego


i uważam że wiedza nie boli tylko trzeba trochę poczytać ha ha.


nie zadzieraj z booooogim bo dostaniesz miano trola :) prawda zawsze jest jedna pamietaj bo widze że nie udzielałeś sie za często ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
ja wbijam w nieudzielanie się i o jakim trolu mówisz ha ha. że niby ja. spoko mogę i bana dostać ale wiem co piszę a jka ktoś wie za mało to niech nic nie pisze

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Kolega ma racje, S52B32 to silnik bardzo podobny do M52, i ten mod który zastosowałeś zwiększa faktycznie moc. Kiedyś jak pierwszy raz zobaczyłem ten silnik (defakto z wyglądu m52 różniący się pokrywą z napisem m power) to myślałem, że jakiś koleś jaja sobie robi. Silnik szedł na rynek USA w M3(e36) i z tego co kojarzę (zdjęcia potwierdzają) blok ma żeliwny a nie aluminiowy jak to w M52 :)


Ostatnio edytowano 21 lipca 2009, 20:54 przez zabafilip, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Boogie nie doczytał że kolega ma amerykańskie M3 czyli S52. Z tego co się orientuję to jakieś cuda na kiju z tym w USA robią przekładając różne graty i pare koni z tego jeszcze wyciskają.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Padło pytanie raczej o to jak zwiekszyles moc z deklarowanych przez producenta 240KM do napisanych przez Ciebie 273KM ? Bo tez mnie to ciekawi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
w zasadzie to nie było pytanie w tą stronę. ale powiem - wydech+pogram+osprzęt silnka tj: kolektor wydechowy, silnikczek krokowy, pompa paliwa, wtryski, i już auto ma w oryginale 320Nm moje ma 373Nm

Obrazek

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Bez wykresu się nie obejdzie :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
zabafilip napisał(a):
Kolega ma racje, S52B32 to silnik bardzo podobny do M52, i ten mod który zastosowałeś zwiększa faktycznie moc. Kiedyś jak pierwszy raz zobaczyłem ten silnik (defakto z wyglądu m52 różniący się pokrywą z napisem m power) to myślałem, że jakiś koleś jaja sobie robi. Silnik szedł na rynek USA w M3(e36) i z tego co kojarzę (zdjęcia potwierdzają) blok ma żeliwny a nie aluminiowy jak to w M52 :)


tu kolega ma rację żeliwny blok i kilka jeszcze części jak by było można to na upartego z M50 można zrobiś S52B30 wersję o tej samej mocy jednak o miejszej liczbie Nm tak było 300Nm. problemem są tłoki i wałki tylko.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
TomekB napisał(a):
Bez wykresu się nie obejdzie :)


przecież mogę wykres pozmieniać i tak nikt nie uwierzy ha ha ale dobrze jak poskładam silnik pojadę na hamownie do wawy bo u nas w Płocku jest jakaś co zaniża.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
No ale po co jeździć do wawy, przecież już masz jeden wykres :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
mam tylko gdzie ha ha możesz nie wierzyć ale jak przeprowadzałem swój serwis to mi połowa dokumentów wsiąkła w tym wykres no chyba że w pliku jest w Petergumie zapisany to pojadę i go wrzucę

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 14:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
M3 z tym silnikiem w wersji USA nie powinno sie nazywac M3.. ..
Jest to zwykly silnik 2.5 z powiekszona pojemnoscia przeprogramowanym komputerem itp. Jak mozna nazywac Emka cos co nie ma przepustnic tyle ile cylindrow?
i ma zwykle zeliwne kolektory wydechowe zamiast baranow??
I jeszcze automaty do tego montowali-nieporozumienie.

Wydech plus program nie zrobią 273KM :)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 18:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
ha ha żeliwne kolektory to są w s52b30 u mnie pierwotnie jest osprzęt silnika z m52. to dla ścisłośći. A proszę mi uwierzyć że te silniki nie są produkowane przez samo BMW tylko przez firmę motorsport. dodatkowym ich atutem jest spory zapas stali czego nie można powiedzieć o silnikach z serii s50. jak wiecie a może i nie w wyścigach np WTTC nie używa się silników z serii S50 tylko właśnie z serii S52 są trwalsze i wytrzymalsze. Ale Dla nas M3 kojarzy się właśnie z s50 a dla innych z s52 i można by się kłócić tak długo - a pozostaje zaakceptować że są i te i te jedne i drugie mają wady i zalety ja widzę w s52 więcej zalet niż wad.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Co nie zmienia faktu że i w S50 i w S52 awaria silnika=panewka :]




Projekt fajny . . . :)



myślałem że S52 są na alu bloku a tu ciekawostka dla mnie że żeliwny blok hmmmm . . .
może jeszcze zmienię zdanie o S52 :P

w którymś poście pisałeś o "zapasie stali" na bloku . . . czym różnią sie bloki w S50B32 i S52B32 . . . pojemność ta sama . . . czy blok jest większyw sensie objętości ? czy cały wał korbowy dłuższy ?

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Hakelbery i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL