BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 10:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 22:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Vermilion napisał(a):
Niezle Ci to wyszlo jak na taki DIY.

Dzięki :)
Polecam wszystkim uważam że warto było się trochę pomęczyc efekt mnie samego zaskoczył ;)

Ps w związku z tym że będę wykonywał kolejną taką obudowę dla jednego z kolegów z forum gdyby ktoś był jeszcze zainteresowany proszę o kontakt na PW to wykonam to hurtowo ;p

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Ostatnio edytowano 8 lipca 2009, 23:51 przez -grzechu-, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 06:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Czy mi się wydaje, czy nie widzę przepływki u ciebie?? :O
A tą rurę z czego zrobiłeś?

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 09:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Przepływka jest oczywiście, znajduje się bezpośrednio przed przegrodą patrząc od strony silnika, rura to kolanko gumowe 120stopni przycięte do minimum żeby wyrobic się ze wszystkim pod maską dalej rurka z nierdzewki 20 cm z wyjściem na odmę (www.allegro.pl) i potem gumowy łącznik łączący rurę z przepływką.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 15:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no, ja właśnie jestem po montażu filterka :) zapłaciłem za niego 313zł, dokładnie taki sam jak masz Grzechu, wrzuce fotki w mojej galerii, jeszcze nie jechałem, potem powiem jakie wrażenia :) Jeszcze dzisiaj wieczorem albo jutro będę robić przegrodę. A powiedz mi, czy jak zamontowałem filtr bezpośrednio do przepływomierza (bo tak idealnie pasuje) to jest źle i mam zrobić przedłużenie czy mogę tak zostawić ? Chociaż jak będę robił obudowę oddzielającą to nie wiem czy nie lepiej jak będzie filtr troche dalej...

Edit:

dodaje foty :) a raczej jedną ;)

Obrazek
By arti2007, shot with W800i at 2009-07-14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 19:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Ja pomiędzy filtrem a przepływomierzem mam tylko wąski gumowy łącznik, nie testowałem innych długości także nic nie wiem na ten temat.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 04:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Grzechu a po ile taka oslonka?? Masz filmik jak chodzi na filterku twoja bunia ?

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 15:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Niestety filmiku nie mam żadnego, powiem tak przy spokojnej jeździe tak do 4tysięcy dźwięk jest bardzo zbliżony do serii ale jak go kręcę wyżej zaczyna się taki fajny basowy dźwięk, jednak nie za głośny, absolutnie nie jest uciążliwy, ja cenię cobie komfort i bym czegoś takiego nie zniósł:)

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 01:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Gdybys mogl jeszcze dodać, jaki? kupic dolot do tego kitu do mojej 325i e36 do tej oslonki.
generalnie napalilem sie na sound stozka ale oglądając ten film mocno zniechęciłem sie a to wlasnie dla soundu wiekszość osob to robi.
http://www.youtube.com/watch?v=eO4WNphE6ek&hl=pl
generalnie tu na filmiku jakos sound szału nie robi ten stożek.
nie bardzo wiem co ten film przedstawia...
Jaki byś polecil stożek moze ten duzy simoty ??do 350hp jest sporo dluzszy z tego co na zdjeciach widać? pipercross to tez gruba wata wytlumiajaca hałas podobnie do tego itg
Jest ktoś z wawy z tym itg chętnie bym sie sprawdził na kreseczce jak w praktyce to wypada."Bo rozumiem ze osiagi sa odczuwalne jesli sie juz decydujemy na to a niema sounda."

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 08:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
tak jak mówi grzechu, jest bardzo fajny dźwięk który zaczyną się w górnym zakresie obrotów, czyli powyżej 4tyś, naprawde mocno rasowy dźwięk :) poniżej dźwięk jest praktycznie seria, autko lepiej się zbiera ale nie ma jakiegoś okropnego przyrostu mocy którą po pierwszym przejeździe da się odczuć, troche pojeździłem i teraz widzę, że jest lepiej :)

ok, dzięki grzechu, myślałem, że jakoś może przedłużyć dolot powietrza ale chyba zostawie tak jak jest i obudowę strzele :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 09:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
no wiadomo stożek odzywa sie w wyzszych obrotach.Napewno bardziej niz seria natomiast niech grzechu sam powie ze jest duzo ciszej od k&N .Generalnie efekt: jak stozek k&N owinąc 2 razy t-shirt..... Gdybym mial montować stożek tylko i wylącznie dla dzwięku bo gdybym mial liczyc na jakieś osiagi to wogole bym o tym nie myslał za tylekasy.

A Grzechu osiągi liczyleś wtedy na seryjnej wkladce papierowej czy też k&N wkladce ??

http://www.youtube.com/watch?v=4-oVc211bFw&hl=pl
Stożek w moim odczucia fajnie gdy tak gada.

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 19:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
No więc tak nie mam porównania do K&N bo nigdy go nie miałem więc nie wiem jak z tym dźwiękiem, mógłby coś na to powiedziec kolega Sabbath on miał kiedyś stożek K&N i wiem że na dniach będzie montował ITG bo osłonę już mu wysłałem;)
A test na seryjnej obudowie mierzyłem na zwykłej wkładce papierowej po przebiegu około 2000km. Co do simoty to żadnej bym nie polecił patrząc na tą która tak zespuła osiągi mojego auta ;)

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 00:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Ja przed ITG miałem K&N i kn ma bardziej agresywny dzwięk bardziej go słychac i jest bardziej basowy od ITG itg tez ładnie gra powyżej 4tys ale w kn było to znacznie głośniejsze i jak komuś pokazywałem jak to gra to odskakiwali od auta :hyhy: było to fajne bo silnik miał dźwięk jak by miał ok 500ps :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Dziś otrzymałem obudowe, wygląda świetnie i filterek ITG oraz łącznik już czekają. Jutro z rańca spodziewam się kuriera z olejkiem do tego filtra bo filterki te nie są wstepnie nasączane. Jak tylko jutro z rana będzie olejek to zaczynam montaż. Rurka dolotowa z polerowanej stali z wyjściem na odme też czeka bo na czwartek-piatek będę miał kolanko 120 stopni do niej.
Myśle że jutro uda mi się przedstawić moje odczucia z jazdy bo w serii mieliśmy te same parametry co kolega grzechu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
sabbath, przydało by się hamowanko :)

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 21 lipca 2009, 23:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Hamowanko będzie bankowo, ale jak wszystko będzie pomontowane na swoim miejscu tak jak w planach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Witam forumowiczów
Jestem właśnie po montażu takiego zestawu wraz z filterkiem ITG i obudową. Powiem szczerze że jestem bardzo zadowolony, troszkę było pracy ale efekt zarówno głosowy jak i odczucia podczas jazdy są świetne. Autko pięknie wchodzi na obroty i przyspiesza a do tego ten głos zasysanego powietrza a nawet podczas zmiany biegu. Niebawem bede jechał na hamownie to zawrę wykres ale już teraz powiem że jest super a nie tak jak w przypadku wkładki K&N czy stożka K&N z zestawu 57.
Teraz będę kombinował z dolotem jeszcze od tunelu chłodzenia tarcz bo mam założone z M3 z wucięciem na drugie doprowadzenie oprócz bocznego z nad nerek.
Oto foty jak to wyszło:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Sami oceńcie jak to wyszło ale muszę podziękowania dać dla kolegi grzecha bo dużo dopomógł ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 00:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Hamuj, hamuj Sabbath, az sie boje ze jak ladnie wyjdzie to wywale swojego CDA na rzecz ITG :rotfl: .

Skad wy bierzecie takie ladne odcinki dolotu z nierdzewki i zalczki oraz oslonke term. na stozek ? Bardzo profesjonalnie to wszystko wyglada. Moze byc na PW wraz z cenami jesli mozna prosic :). dzieki z gory.

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 09:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Nierdzewka jest z allegro łączniki też, a osłona termiczna zarówno u mnie jak i u kolegi Sabbath to mój projekt i wykonanie, cenę za zrobienie osłony zaraz podeślę na PW ;)

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 09:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Sporo powioedziane jest z tym temacie na temat stozkow itd ale czytajac kolejne posty trafilem na niescislosci dotyczace pojemnosci ukladu i i montowania stozka tj jedni mowia zeby montowac go jak najblizej przeplywomieza a koleini ze odwrotnie aby pojemniosc ukladu byla podobna jak w seri, wiec jak to w koncu jest? :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 09:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
rdk napisał(a):
Sporo powioedziane jest z tym temacie na temat stozkow itd ale czytajac kolejne posty trafilem na niescislosci dotyczace pojemnosci ukladu i i montowania stozka tj jedni mowia zeby montowac go jak najblizej przeplywomieza a koleini ze odwrotnie aby pojemniosc ukladu byla podobna jak w seri, wiec jak to w koncu jest? :zakrecony:


Bedziesz mial duzo niescislosci, bo nikt tutaj nie robi dolotu tak jak powinno sie go robic - tak jak robia to profesjonalne firmy, ktore je produkuja.

Tu masz bardzo bardzo prosty kalkulator, ktory pomoze Ci dobrac takie rzeczy jak srednice, dlugosc dolotu

http://www.revtronix.com/techinfo/calcu ... intake.php

zapomnij o takich rzeczach jak pojemnosci, bo to nic nie znaczace teorie (w kontekscie, o ktorym myslisz). Co dla Ciebie jest wazne, to to aby filtr mial dostep do jak najwiekszej ilosci zimnego powietrza, wiec jezeli wymyslisz sposob zeby mu je zapewnic na pewno silnik na tym zyska. Pojemnosci, efekty falowe, zwezki Venturiego, kombinacje z umiejscowieniem przeplywomierza tak aby mieszanka byla troszke ubozsza zostaw komus kto projektuje doloty w CADzie z analiza CFD ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL