BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Dobra juz poprawilem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Obrazek
który to nr ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05

Nr 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
a teraz zobacz jaki silnik to jest mowa jest o m40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
A jaki niby pokazalem? Wybralem e36 316i i z tego co wiem bylo tam m40. POza tym rysunek ktory dales znajduje sie w tej samej kategorii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
a zobacz co jest napisane pod twoim rysunkiem :mur: :mur: :mur: Części z rysunku nie wymienione na liście nie są zainstalowane w Twoim pojeździe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
i właśnie tacy ludzie jak ty wprowadzają w błąd innych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
pokazałeś zdjęcie z m43 a na zdjęciu wskazałeś cewkę zapłonową


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Zatem twierdzisz ze nie ma modulu zaplonowego w m40? To ze wyglada inaczej niz na zdjeciu chyba nie ma w tym momencie znaczenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Cytuj:
Zatem twierdzisz ze nie ma modulu zaplonowego w m40?

nie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Modul w m40 wyglada tak http://www.allegro.pl/item685223072_bmw ... 5_608.html
to nie moja wina ze realoem czasami pokazuje dziwne rzeczy piszac pod spodem ze to od innego modelu:|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
to że ktoś sobie tak nazwał to nie znaczy że tak się to nazywa
ta część jest od silnika m10


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
W takim razie co steruje iskra w m40?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
masz kopułkę
Obrazek
nr 13 i 14


Ostatnio edytowano 22 lipca 2009, 23:32 przez andrzej520, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
wiec co panowie z tym modulem w m40?jest? moze to być przyczyna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
a i jak sprawdzalem probowka czy prad dochodzi do cewki to gdy dotykałem minusa z karoseri samochodu i plusa z cewki to probowka sie zapalała a i jak dotykałem minusa z karoseri i minusa z cewki to probowka tez sie zapalała wiec o co chodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
kami20070, u ciebie jest problem z napięciem na cewkę
może to być od czujnika położenia wału


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
jak odłaczyłem czujnik położenia wału to samochod wogole sie nie odzywał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Rzeczywiscie jest kopulka zwracam onor w takim razie. Myslalem ze bmw tego nie uzywa w nowszych silnikach. Newet w polonezie jest modul :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
kami20070 napisał(a):
jak odłaczyłem czujnik położenia wału to samochod wogole sie nie odzywał.
bez niego nie zapali na pewno a jak będzie uszkodzony to może jakieś oznaki dawać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL