BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 22:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z nawiewem
PostNapisane: 22 lipca 2009, 20:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: CzadrĂłw
Witam jestem tu nowy i nie moge sie połapac wiec załozyłem posta
otóz mam pewien problem z nawiewem w mojej BMW e36
miałem nawiew wlaczony podczas jazdy na biegu 3 po chwili sie wyłaczył i działa tylko na 4 biegu a na 1,2,3 już nie
Co moze być przyczyną tego i jak rozwiązać ten problem?


Ostatnio edytowano 31 lipca 2009, 07:17 przez owoc, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 20:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego typowy objaw uszkodzonej opornicy nawiewu
w zależności od rodzaju klimy jest on różnie umiejscowiony
myślę że najłatwiej go znajdziesz jadąc po grubych przewodach od wyłącznika
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 20:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: CzadrĂłw
wyłacznik jest cały zabudowany pod Radiem w desce rozdzielczej tzn musze cała deske rozebrac i dopiero sie dostane ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 21:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
oczywiście nie musisz tą drogą choć wbrew pozorom nie jest to takie trudne
u mnie opornica jest w kanale nawiewu można się do niej dostac po zdjęciu obudowy nad pedałami
ale są też umiejscowione za schowkiem pasażera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
miejsce zależne od tego czy masz klime czy nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL