BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
kami20070 napisał(a):
jak odłaczyłem czujnik położenia wału to samochod wogole sie nie odzywał.


to akurat nic dziwnego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
na innym forum pisało ze samochod z odłaczonym czujnikiem powinien chodzić byle jak ale powiniien, sprawdzalem opur na pinie 1+2 i wynosiło 0,52 czyli w normie ale nie moge sprawdzić na 2+3 bo mam słaby multimetr i moze własnie tam sa nieprawidłowe wartości. czy to tylko moze być wina tego czyjnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
kami20070, nie znasz nikogo co ma m40 ? najlepiej podmienić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 23:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
właśnie nie, mi sie wydaje ze do tej cewki to jak by masa nie dochodziła, ale nie moge dojsć gdzie te dwa kable +i- od tej cewki ida.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 00:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
odczep je od cewki i wtedy zmierz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 00:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
tez juz to robiłem i właśnie brakuje jak by masy, plus jest ale masy brak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 00:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
to dołóż masę i zobacz
a masa czasami nie jest na obudowie cewki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 00:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
obudowa cewki jest plastikowa, jutro sproboje tak zrobic dodac osobna mase i napisze co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 00:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
tylko zwarcia nie zrób bo dopiero coś uszkodzisz :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Trzcianka
to lepiej nie proboje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 15:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
z tego co pamietam to cewka jest sterowana masa a plus ma na stale wiec masy tam nie znajdzesz bo jest ona podawana impulsowo z modulu
lecz moge sie mylic jesli tak jest to niech mnie ktos poprawi
a cewke najlepiej sprawdzic odkrecajac od niej przewody i podajac do niej plus i kilka razy mase na sekunde i zobaczysz czy przeskoczy iskra miedzy przewodem wysokiego napiecia ktory mosisz odlaczyc od kopulki i polozyc na silniku lub zblizyc do karoserji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 15:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
Panowie co wy piszecie, w M40 nie ma modułu zapłonowego, bo zaniżacie poziom tego forum.
Cewka dostaje sygnał bezpośrednio od ECU, do którego równocześnie dociera sygnał od czujnika położenia wału korbowego.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 15:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
sory za pomylke mialem wlasnie na mysli ecu
moj blad moja wina


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 15:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
a tak na marginesie ecu to wlasnie modul sterujacy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 19:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
mationo napisał(a):
a tak na marginesie ecu to wlasnie modul sterujacy


Ręce mi opadają. Moduł zapłonowy to jedno, a ECU to drugie.
W nowszych autach cewką steruje ECU, w starszych pośredniczy moduł zapłonowy.
Nie kombinujcie więcej.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 20:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
ja tu o module zaplonowym nic nienapisalem!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
rafchal, twierdził że jest moduł ale teraz milczy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] brak iskry 318i m40
PostNapisane: 21 czerwca 2010, 17:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: łódź
Moje BMW: 318
Kod silnika: M40
A gdzie jest ten czujnik położenia wału korbowego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] brak iskry 318i m40
PostNapisane: 21 czerwca 2010, 19:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
nr 22 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] brak iskry 318i m40
PostNapisane: 21 czerwca 2010, 20:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: łódź
Moje BMW: 318
Kod silnika: M40
Dzięki jutro spr go u mnie... A jeśli u mnie była tylko iskra na 1 świecy a na 3 pozostałych to może tez być wina tego czujnika... albo kopułki.... tzn kopułkę i tak mam zamiar wymeinic... Ale czy od tego czujnika może zależyec czy bedzie iskra na świecach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL