BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 20:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wykres z hamowni
PostNapisane: 23 lipca 2009, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
Postanowiłem przy panującym upale, mojej chwilowej nudzie i nadmiaru wolego czasu skoczyć sobie na hamownię i przekonać się organoleptycznie, ile to koni przez te lata i kilometry poszło w las.
Nie spodziewałem się cudów, auto trochę wysłużone, 210 tys. na liczniku przejechane oficjalnie.
Nieoficjalnie pewnie dwa razy tyle, bo pewnie niewielu tutaj da sobie rękę uciąć, że licznikowy przebieg na 100 % ma prawdziwy.

Pomiary były cztery.
Za każdym razem silnik wykazywał się większą mocą, stwierdzenie obsługi, że pewnie nie jeżdżę zbyt ostro.
Czytaj "nie daję w palnik, aż do odcinki".
I tak jest w rzeczywistości. Głównie miasto, czasami dłuższa trasa, ale bez szaleństw. Nie chcę mieć na sobie spojrzeń jak na idiotę, katującego leciwe BMW.
Poniżej wykres.
Obrazek
Czy jestem zawiedziony, chyba nie, liczyłem się z pewną utratą mocy (błąd pomiarowy, upał, paliwo i stare świece)i można powiedzieć, że nie jest źle. Obsługa stwierdziła to samo, jeszcze nie widzieli BMW z katalogową mocą.

Polecam każdemu, żeby się przekonać jak jest naprawdę. A jak ktoś nie chce - jego sprawa, będzie spać spokojniej. Mnie ten pomiar zupełnie nie niepokoi.

PS. BMW 325i, VANOS, '94 r.
Dokładne wyniki: 177,4 KM / 5920
230,9 Nm / 3720


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 12:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Ile taka przyjemność kosztuje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 12:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
120 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 14:39 
mortas napisał(a):
Czy jestem zawiedziony, chyba nie, liczyłem się z pewną utratą mocy (błąd pomiarowy, upał, paliwo i stare świece)i można powiedzieć, że nie jest źle. Obsługa stwierdziła to samo, jeszcze nie widzieli BMW z katalogową mocą.



Tak bym sie nie pocieszal... :P Bo czesto BMW "wypluwa" wiecej jak jest zadbane. Jak znajde gdzies mojego bylego 323 wykres to wkleje zamiast 170 koni w serii 183.

A co do Twojego wyniku. Zmien olej wszystkie filtry, pojezdzij przez jakies 5 tys km na v-power racing znow zrob taki "duzy przeglad" i jedz na hamownie. ZObaczysz ze bedzie lepiej :ok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL