BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 20:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Poważny problem
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam.Mam problem dzisiaj wyjechałem od mechanika bo wymieniałem łożyska na wale.Wszystko było ok tylko lampka rezerwy pb się paliła oraz gazu.Jadę przychamowałem a tu nagle strzeliło mi z tłumika zjechałem na pobocze zgasiłem silnik i ponownie go zapaliłem i mi zgasł no zero benzyny.Pobiegłem do znajomego on z beczki dał mi 5 litrów pb wlałem odpaliłem i było ok wycofałem następnie wrzuciłem jedynkę ryszam dodaje gazu a on mi gasnie zaczął się dławić myślałem że jest za mało jeszcze pb ale to było 5 litrów.Udało mi się ją jakoś rozbujać dojechałem do stacji zatankowałem 20 litrów LPG.Ruszam wszytko ok dodałem więcej gazu i znowu to samo jak go rozbujałem przełączyłem na LPG a no i mi już w ogóle nie chodził na LPG obroty spadały więc przełączyłem na benzynę trochę go bujnełem.Ale co dodaje gazu to zaczyna się dusić i nagle przestaje dociskam do końca pedał gazu a on nic nie przyspiesza.Jaka może być przyczyna?Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Pompa paliwa?

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Zrzuciło Ci coś przy dolocie ,a może zablokowało klapkę przepływki .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
sprawdz dumowa opaske na klapie przeciwwystrzalowej na sto procent spadla bo ci gaz strzelil w dolot!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
A mationo ma rację miałam to samo kiedyś. Rękę trzeba mieć dosyć szczupłą żeby to załozyć...i nie poparzyć się :)

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Ciekawie dlaczego do tego doszło? aha i przez to w ogóle jak przełąnczam na LPG to silnik nie pracuje?
hmm na benzynie tak samo ja mu w gaz a on rusza jak by na oparach jechał.
Kurde wszystko było ok dopiero jak strzeliło to się zwaliło.



A mogę prosić o dokładniejszą lokalizację tego elementu?Parę szczegółów.


Ostatnio edytowano 24 lipca 2009, 22:16 przez Zilvester, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
agrafka napisał(a):
A mationo ma rację miałam to samo kiedyś. Rękę trzeba mieć dosyć szczupłą żeby to załozyć...i nie poparzyć się :)


W M30 nie trzeba mieć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Nieszczelnośc w dolocie >>> lewe powietrze zbyt dużo powietrza w stosunku do paliwa ,sprawdż wszystkie połączenia dolotu zaczynając od przepływomierza .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Dokładne namiary tego przepływomierza? Czyli nieszczelność?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Dobry wieczór Marku życzę miłego weekendu.

Zgadza sie tak jak marek mówi, jak guma spadła to nie pojedziem, przeżyłem kiedyś takie coś u kumpla w 535i, na zakopiance włączając się do ruchu przed Autosana.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Poradzę sobie z tym tylko jak to wygląda i gdzie się to znajduje? To znaczy nie jest to do wymiany?





Ludzie no proszę was o małą pomoc dokładne namiary tego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Dzięki Łukasz Tobie również życzę udanego wypoczynku mój powinien byc niezły zostawiam samochód i przesiadam się na moto .
Znajdż puszkę filtra powietrza i od niej zacznij ,wszystko co podejrzanie lużne lub nie jest na swoim miejscu należy poprawic to Ci pomoże http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ta gumka o której pisała koleżanka i kolega wcześniej jest zaraz za przepływką na takim aluminiowym elemencie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:41 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Guma na obwodzie klapy antywybuchowej pod wpływem wybuchu gazu, z miejsca swojego prawidłowego położenia na klapie, przesuwa się powodując dużą nieszczelność dolotu. Trzeba ją nałożyć/przesunąć na swoje miejsce:

Obrazek

PS. Marek ale jesteś szybki albo trzeźwiejszy ode mnie dziś wieczór :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 22:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Stary nie pamiętam jak alkohol smakuje ostatni raz piłem rok temu :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 08:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Ok znalazłem ją .Jest bardzo lużna i dalej będzie lewe powietrze dlatego zmniejsze ją aby by ciasna bym zakleił ją tasmą lecz tak nie można.A w ogóle da się rady dokupić taką gumkę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 10:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Można koszt 6-8zł, dostępne w IC i wszędzie gdzie handlują gratami lpg.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Ostatnie pytanie.Powodem tego huku jest jakaś usterka, którą trzeba naprawić czy poprostu tak się nieraz zdarzy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 16:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Zdarza się jak mieszanka jest uboga ,zdarza się częściej jak przewody wn mają przebicie ,ogólnie przy problemach z układem zapłonowym .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Zdaje mi się że to wina ubogiej mieszanki bo jak wyjeżdżałem z warsztatu to miałem pusto i się dziwiłem, że bejca jedzie.Hmm lecz kable wn mogą mieć przebicie.A wina może stać po stronie świec ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 10:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Mogą być świece bo to element układy WN, świece, kable, kopułka, palec. Uboga mieszanka też może być. Zawory kiedykolwiek regulowałeś?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL