BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 17:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] SWAP M20B25 na M50B25
PostNapisane: 24 lipca 2009, 12:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Witam posiadam e34 z 88r z silnikiem m20b25 wczoraj kupiłem za dobra kasę e34 z 93roku właśnie z silnikiem m50. Auto pod względem wizualnym wygląda strasznie to silnika bardzo ładnie pracuje. Potrzebuje pomocy w przekładce, tzn. przełożenie to nic trudnego tylko nie wiem tak naprawdę co powinienem poprzekładać, tak wiec proszę o wskazówki od czego zacząć. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 12:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
kolego przekladaj tak:
silnik kompletny, skrzynie, wal, most, kompa z wiazka
wtedy bedziesz pewien ze jest tak jak powinno byc!!
pompa paliwa i przewody moga zostac
nie wiem jak z tarczami hamulcowymi z przodu jezeli nie sa wentylowne to bym przelozyl
zaciski i tarcze z tego m50 bo tyl jest taki sam w obu
roboty jest na jeden dzien tak mniej wiecej

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 08:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Witam dzieki za odpowiedz od poniedzialku zamierzam sie zabrac wiec zobaczymy co to bedzie:) mam jeszcze pytanie odnosnie licznika bo w mojej e34 juz ktos przekladal na cyfrowy ale czasami mi zanikaja cyferki i chcialbym przelozyc od tej nowej. wystarczy ze tylko przeloze czy jeszcze cos mam przekladac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 08:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Witam dzieki za odpowiedz od poniedzialku zamierzam sie zabrac wiec zobaczymy co to bedzie:) mam jeszcze pytanie odnosnie licznika bo w mojej e34 juz ktos przekladal na cyfrowy ale czasami mi zanikaja cyferki i chcialbym przelozyc od tej nowej. wystarczy ze tylko przeloze czy jeszcze cos mam przekladac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: problem z elektryka przy SWAPIE
PostNapisane: 25 lipca 2009, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Hej udalo mi sie dzis zabrac za wyjecie tego m20. I tak wyciagajac ten silnik zdałem sobie sprawe ze moge miec problem z ta cala elektryka w bemce z silnikiem m20 akumulator jest pod maska a w m50 pod tylna kanapa, przeniesc to nieproblm tylko nieiwem jak rozwiazac problem cewki zapłonowej w starszym modelu jest na widoku przy komputerze a w nowszej wersji z 93 niemam pojecia gdzie ona jest. koledzy prosze o pare wskazówek co z tym fantem zrobic ja jestem poczatkujacym fanem bmw i tak powoli ucze sie i pozjnaje coraz lepiej to cacko :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Wojtek232 napisał(a):
niemam pojecia gdzie ona jest.
silnik m50 cewek ma 6 i są one nad świecami :hyhy:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... park_plug/ nr 2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
o no to super to tera ze spokoja bede mógł ja wywalic i zrobic porzadek z kablami bo w tych starych modelach to straszny kociol jest pod maska.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Wojtek232 napisał(a):
w tych starych modelach to straszny kociol jest pod maska.
technika caly czas się posuwa na przód, nie długo w ogóle nie będzie kabli wszystko będzie na bluetooth :hyhy:

:rotfl: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2009, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
no to juz była by przesada :) AC_SCHNITZER powiedz mi a wiesz moze czy przekładajac komputer musze tez przełorzyć druga skrzyneczke co jest obok kompa niewiem za co konkretnie to jest odpowiedzialne,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 09:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
musisz miec całą wąskie z silnika m50
co za tym idzie wszystkie doduły skrzynki itp tez musisz zmienić.
w 100% pewien nie jestem nie robiłem takich zabiegów, silniki są z innej epoki i maja nie wiele wspólnego z osprzętu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: przekładka pinów w kostce
PostNapisane: 28 lipca 2009, 10:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Witam silniki wymontowane i właśnie zajmuje sie przekładka podzespołów elektrycznych. mam problem ze złączem znajdującym sie przy skrzynce z bezpiecznikami takie okrągłe duże podpinane niedzy innymi do komputera. w starszej wersji z 88r jest gniazdo z dziurkami a w nowszej wersji mam gniazdo z pinami wystającymi czy wystarczy jak poprzekładam wszystko w te same miejsca czy musze jeszcze inaczej kombinować??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 21:32 
Kolego poradziłeś sobie jakoś z tą elektryka?? Ja co prawda nie posiadam BMW ale mam za tydzień zabrać się za swap w kumpla e34 i coś czuje że będę miał ten sam problem z połączeniem tych wiązek. Z góry dzięki...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: OstrĂłw Wielkopolski
Hej w koncu jednak przełożyłem całą instalacje elektryczna z drugiej bemki. Ogólnie mówiac to można zrobić przekłądke samego silnika i tylko wiazki od silnika ale mnie troszke ambicja poniosła i niechciałem szpuncić w kablach tak wiec przełożyłem wszystko łacznie z ABS który sprawiał mi troszke problemów. Na dzien dzisiejszy autko śmiga jak złe bez jakich kolwiek problemów :) pozdrawiam i jesli masz jakieś pytania to pisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL