BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 208  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 21:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1023
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: e46 Coupe +Mustang
jeśli 10w60 to ok, nie zmieniaj na 5w :)

_________________
the answer is always coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 23:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
ok, to chyba przy 10w60 zostane :)

a w międzyczasie jakieś foto ;) film też będzie, tym razy na suchym tarmac'u :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 00:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Pamietam jak lecialem z Ustronia do Szczyrku na jakies zawody i na tych winklach z Perina mama boki stawialem :D niezapomniane wrazenia i widoki :) Bardzo fajny tej Twoj compakcik sie robi i szybki...zmieniaj most na krotszy, zobaczysz jak latwo bedzie przyspieszal i stawal bokiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
już kupiłem, czekam na niego ale odrazu idzie do spawania :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 10:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Do spawania?? Jezdziles kiedys 100% szpera? :p Taka zabawka jest fajna ale nie do auta ktorym latasz na codzien. Beda problemy z zawracaniem i parkowaniem takze zastanow sie ;) A jesli chodzi o latanie bokiem...no coz to inna bajka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 13:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
wiem jak to działa :) nawrócić jakoś nawróce ;) i myśle, że zaparkować też dam rade :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 13:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
osti! napisał(a):
Do spawania?? Jezdziles kiedys 100% szpera? :p Taka zabawka jest fajna ale nie do auta ktorym latasz na codzien. Beda problemy z zawracaniem i parkowaniem takze zastanow sie ;) A jesli chodzi o latanie bokiem...no coz to inna bajka :)


jakie problemy z zawracaniem i parkowaniem ? (zawraca sie nawet lepiej bo na norrmalnej wąskiej drodze na raz mozna :rotfl: )
Jedyny problem to zuzywajace sie połosie, opony i elementy zawieszenia, poza tym duza dawka adrenaliny i przyjemnosci :]

Generalnie do jazdy na codzien lepsza mocna szpera niz zaspawany most, ale to tylko ze wzgledu na zuzywajace sie w/w elementy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 13:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no właśnie, dlatego zabardzo nie będę się nawet nad tym zastanawiał, zaspawie i ogień :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 15:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
rozumiem gdyby ciezko było o szpere ale kurcze przeciez szpere do compacta mozna kupic za nieduze pieniadze i jest w czym wybierac(sporo przełozen).startujesz w rs i innych imprezach motoryzacyjnych a tam spiecie max 40-50% sie daje,no chyba ze chcesz tylko bokiem latac...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 17:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
To ze wszystko zuzywa sie 10 razy szybciej to swoja droga ale takim autem po mokrym nie polatasz...nie watpie w Twoje umiejetnosci ale po pierwszym deszczu przekonasz sie o czym mowie. Swoja droga na PZki 100% to troszke sredni pomysl. Kupuj szpere i wyslij do Daniela z FW MOtorsport, niech Ci ja zepnie na 40%, bedziesz zadowolony.

Co do zawracania...kolego qrax czy na kazdym nawrocie strzelasz ze sprzegla i obracasz sie w miejscu? ...watpie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
podepnę sie pod temat .Z ciekawosci jaki koszt spiecia szpery na ok. 40%??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 20:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
300 czy 400zl jakoś tak, nie pamiętam dokładnie jak kłamie to nie bijcie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
za 1000zł moge mieć szpere.

no i kurde, teraz mi znowu namieszaliście i nie wiem co zrobić...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 00:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Laduj szpere, bedziesz zadowolony. Spawany most wlozylbym ale do wyprutej e30 przeznaczonej tylko i wylacznie do latania bokiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 00:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
osti! napisał(a):
kolego qrax czy na kazdym nawrocie strzelasz ze sprzegla i obracasz sie w miejscu? ...watpie.


juz nie mam zaspawanego wiec nie robie tak :hyhy:

racesupport napisał(a):
no i kurde, teraz mi znowu namieszaliście i nie wiem co zrobić...


szpera lepsza, tylko od razu daj do zaciesnienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 09:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 67
Lokalizacja: k-ce, g-ce, chorzów
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50B25
tylko szpera, nie rób druciarstwa;/ poza tym szpera lepiej się sprawuje od zaspawanego dyfra. pojedziesz szybciej, bo auto nie będzie ciągle myszkowało, że o większych prędkościach na zakrętach nie wspomnę... na mokrym z "elektroszperą"<lol> szanse na skasowanie auta myśle ze spokojnie rosną do 99%. Jak jezdzisz na codzień i nie jest to zabawka od święta"" to inwestuj w szpere.
Pozdrawiam;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 11:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 305
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65B40
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=150675
Widzisz jakich masz madrych i dobrych kolegow :D Bardzo dobrze doradzaja ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 11:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Kto powiedzial ze elektor szprzera to druciarstwo??? Kto powiedzial, ze po sliskich nawiezchniach jest ciezko?? Niektore wypowiedzi mnie slabia....

Po pierwsze jak to bedzie spawane to w porzadnym zakladzie, a nie u kowala spawarka elektrodową.... po drugie, elektroszprera to na sliskich nawierzchniachniach cos wpspanialego!!! ogolnie przechodzisz zakret 2 razy szybciej, i nie ma juz problemu ze trzeba strzelac ze sprzegla w czasie poslizgu.... Niestety jestem zwolennikiem elektroszpery. Po za tym mysle ze to jest robione w celu zeby lepiej sie slizgal, a nie zeby sie wygodnie parkowalo. A jezeli chodzi o nawracanie to nie wypowiem sie dalej na temat tego ze ktos postawil pod znakiem zapytania nawracanie na raz ze strzalu ze sprzegla... Ja tak robie nawet bez szpery, to z szpera jest 10 razy łatwiej....

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 13:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
spróbuj przy predkosci wiekszej niz 50km/h jechac normalnie rondem lub po łuku na zaspawanym moscie.nie wspomne o łukach gdzie jedziesz 80-100km/h,a jak najedziesz na nierównosci lub w dziure to dopiero moze byc nie wesoło. o jezdzie po deszczu nie wspomne. no chyba ze masz inne auto do jazdy na codzien.naprawde w codziennym użytku jest to strasznie meczace i niewygodne.do tego jak pisali wyżej, wszystkie elementy zawieszenia i opony zużywają sie o wiele szybciej.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
reza napisał(a):
spróbuj przy predkosci wiekszej niz 50km/h jechac normalnie rondem lub po łuku na zaspawanym moscie.nie wspomne o łukach gdzie jedziesz 80-100km/h,a jak najedziesz na nierównosci lub w dziure to dopiero moze byc nie wesoło. o jezdzie po deszczu nie wspomne.


:zdziwko: :zdziwko:

lol jak masz łyse opony ponabijane na 3,2 bar i obrotomierz na 4 tyś to wtedy tak, ale nie przesadzaj

łuki 80-100km/h ??? :znudzony: no i co ?? że niby bokiem poleci odrazu

nie czytaj tyle po internecie . . .
każdy kto nie jeździł na spawanym dyfrze tak gada że zabijesz sie na łuku, że stach, że powyżej 120 to śmierć !

LOL

prawdy tyle z tego że półosie i inne podzespoły szybko lecą przy katownaiu . . .

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 208  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL