BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 czerwca 2025, 14:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Lapie temp. na wolnych
PostNapisane: 29 lipca 2009, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e53 3.0d, e38,e39
Kod silnika: M57,M52TU,
Witam.
Mam problem w trasie nie ma problemów lecz gdy zwolnię i auto chodzi na wolnych obrotach łapie mi temperaturę. Czy przyczyną może być uszkodzone jedno śmigło wiatraka(jest ułamane) i brak tunelu wiskozy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 16:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
Oczywiście że tak. Bardziej brak tunelu wiskozy ma na to wpływ, ale wiatrak radzę zmienić bo przez te ułamane śmigło jest nie wyważony i wiskoza będzie do wymiany jak już nie jest.
Pozdrawiam.

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 16:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Procz visco padnie ci lozysko w popmie wody :kwasny:

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e53 3.0d, e38,e39
Kod silnika: M57,M52TU,
Raczej nie powinna być to uszczelka pod głowica? Bo jeszcze zobaczyłem wyciek z chłodnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 19:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
marcin_no, zrob porzadek z wiatrakiem i tunelem i zobaczysz co wtedy bedzie :) gdzie zauwazyles ten wyciek i jaki masz motor?

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e53 3.0d, e38,e39
Kod silnika: M57,M52TU,
motor 2.8 po 9.98 czyli 2xVanos a wyciek z góry z prawej strony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Mam ten sam motor tylko 2.5, ten wyciek jest na styku glowicy z blokiem?Czy moze z okolic weza?Jaki masz przebieg?

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 20:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e53 3.0d, e38,e39
Kod silnika: M57,M52TU,
Powiem ci tak. Wyciek mam z chłodnicy jakis. Przewód od termostatu do chlodnicy mam zimny. Chłodnica tez jest zimna gdyż nie ma w niej płynu po 20km. Zapewne jest zapowietrzony to dla tego. Na bloku nic nie widac zadnych wycieków itp. Na bagnecie olej wyglada ladnie zaś na korku widac jakby jakas rdze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 20:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Jezeli to wyciek z weza to zlokalizuj go dokladnie i wymien ten waz, ja kupowalem w ASO nowy,zrob porzadek z wiatrakiem i tym tunelem. Zalej plynem na glikolu i odpowietrz i bedzie jak ma byc.Temp jest wazna w naszych motorach bo to ich slaby punkt - ja czesto sprawdzam pozim plynu.Rdza na korku to norma-tez tak mam.Jak zrobisz to wszystko to oblukaj visco, tzn sprawdz czy przy nagrzaniu szybciej sie kreci :)


Kliknij pomogl :)

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL