BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 17:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z centralnym zamkiem tył
PostNapisane: 29 lipca 2009, 22:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: POSEN
Nie działa i z tyłu centralny zamek, tzn. jak przekręcam kluczyk to tylko kierowcy i pasażera się zamykają i otwierają. Drzwi z tyłu są podłączone bo sprawdzałem do siłownika, ale obydwa są martwe. Co mogło się zepsuć? Co sprawdzić? A i dodam że takie BMW kupiłem. A i jeszcze mam fabrycznego do niego pilota lecz z niego nic nie działa(światełko na pilocie mruga ale bardzo kiepsko). Pod maską jest syrena od alarmu. Ale o co chodzi z tym fabrycznym alarmem i pilotem to nie wiem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 22:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
obawiam sie ze silniczki w silownikach sa popalone.
mozesz to sprawdzic w bardzo latwy sposob.
jesli silownik przy klapce od wlewu jest sprawny,to wykrec go (zamocowany jest na dwoch srubach,a dostaniesz sie do niego od strony bagaznika). na jego miejsce wepnij silownik z tylnych drzwi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 23:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: POSEN
właśnie ten od wlewu też nie blokuje, ale on mi wygląda na rozwalony, jutro wszystko sobie obadam. A czy mogę dać bezpośrednio napięcie na siłownik z akumulatora? Bo może coś z kablami nie tak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 08:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
much@ napisał(a):
właśnie ten od wlewu też nie blokuje, ale on mi wygląda na rozwalony, jutro wszystko sobie obadam. A czy mogę dać bezpośrednio napięcie na siłownik z akumulatora? Bo może coś z kablami nie tak.


Można na krótko dać napięcie z akumulatora. I jak odwrócisz to zamkniesz lub otworzysz, naprzemian. trzeba wyczuć, które piny są od silniczków (zwykle 3 obsługują dwa silniczki w zamku jeden do zamykania - otwierania i jeden do blokowania klamki wewnątrz).

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 19:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
niewiem z jakimi silownikami miales do czynienia,ale te które ja rozbierałem posiadaja jeden silniczek http://www.allegro.pl/item698299875_bmw ... ginal.html

silowniki te nie sa rozbieralne.mysle ze to sie dotyczy takze innych silownikow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 20:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Miałem na myśli siłownik od drzwi, a nie od zbiornika. Przepraszam za nieporozumienie.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 20:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
henix nie jestes w bledzie bo w drzwiach sa takie same jak w klapce od zbiornika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 09:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
totii_1st napisał(a):
henix nie jestes w bledzie bo w drzwiach sa takie same jak w klapce od zbiornika


Ale od 93 roku jest nowa wersja z różnymi siłownikami. A poza tym ze schematów wynika, że i przedtem są różne w drzwiach i w klapce zbiornika, więc nie wiem...

Pozdrawiam,

H.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2009, 14:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
a ja bym spróbował je sprawdzic na krótko, wlasnie podlaczajac do nich bezposrednio aku
;):)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL