BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] MULENIE SILNIKA-co to moze byc? Juz pare rzeczy wymien
PostNapisane: 28 lipca 2009, 23:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Witam,

Mam taki problem z moim autem(BMW 316i silnik M43). Kiedys juz poruszałem ten temat ale powymienialem kilka rzeczy ktore mogły byc tego przyczyną ale nie pomogło. Tak więc chodzi mi o to ze przy przyspieszaniu cos muli betke i jest to najbardziej zauwazamnie na 3 i 4 biegu kiedy sie rozpedza. Zauwazalny jest spadek mocy taki przerywany i w momencie ''zamulenia'' strasznie spada spalanie nawet jak pokazuje np. na 3 biegu 20l to umie spasc do 10l i to moment i znowu wskakuje na 20l. I czuc przy tym jakby zmulało i auto nie przyspiesza. Mymieniłem juz kable i swiece bo tez przy duzej wilgotnosci powietrza latały obroty. Wymieniony był rowniesz filtr paliwa. Po zakupie auta wymienilem rozwniez przepływke ale na uzywke to juz jakis czas temu i tez nie było poprawy. Jesli wiecie o co moze chodzic piszcie. Krokowiec raczej nie, sonda?? Nie mam pojecia. Z góry dzieki za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 23:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: lubuskie
a na kompie byłeś ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 23:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Nie własnie nie byłem? Mowisz ze wywali na kompie co jest nie tak?

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: lubuskie
warto spróbować u nas to kosztuje 60 zł więc nie majątek a można się bardzo dużo dowiedzieć co autko boli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 23:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Ja miałem podobne oznaki (brak mocy jak był zimny)ale nie takie same lecz u mnie pomogła wymiana filtra paliwa na ori.A wczesniej miałem badziewie Filtrona :mad:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E36] MULENIE SILNIKA-co to moze byc? Juz pare rzeczy wymien
PostNapisane: 29 lipca 2009, 23:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Ostrołęka
Moje BMW: 528iA '97 TOURING
Kod silnika: M52B28
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Na początek odepnij wtyczkę tego czujnika, zdejmij gumową osłonę z wtyczki i sprawdź czy izolacja kabli jest ok. Jak nie to spróbuj zaizolować, chyba że jest mocno przegrzana, to będzie popękana też wewnątrz izolacji kabla. Sprawdź też ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 00:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
A w jaki sposób srawdzic własnie cisnienie na wtryskach?? Jest jakis sposob ktory samemu mozna zastosować? Czy wyszło by to np. przy podłaczeniu do kompa? Bo nie wiem czy nie łatwiej było by ja podłaczyc i moze dowiedzialbym sie czegos wiecej? Jak myslisz?

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 19:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
akwilas napisał(a):
Sprawdź też ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.

dobra rada mało wydajna pompa może powodować takie kłopoty
ale do pomiaru trzeba mieć manometr
na kompie nie wyjdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 19:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
akwilas napisał(a):
Sprawdź też ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.

dobra rada mało wydajna pompa może powodować takie kłopoty
ale do pomiaru trzeba mieć manometr
na kompie nie wyjdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL