ANDREW E36 napisał(a):
to nie lepiej kupić E-30 wypatroszyć, wrzucić M52B28 bo lekki na alu bloku, ewentualnie drzwi z żywicy, maska i klapa, kubły . . .
i 16-latek bedzie zap.....ał 200 konną wydmuszką ze spawanym dyfrem
(spawanie dyfra po warzeniu auta bo parę metrów drutu trochę warzy)
Kolego, masz fantazję

Takie e30 nigdy nie będzie Ci ważyło mniej niż 550 kg

Poza tym, nie chciałbyś spotkać na drodze 16-latka w 200-konnym aucie...
Grabek.Cbr napisał(a):
Nie wiem ale wazy Charade ale mi bardziej chodzi po głowie Cuore wazace seryjnie ok 620kg no i mozna je zrobic bez problemu na 550 tylko interesuje mnie czy musze udac sie do rzeczoznawcy czy obejdzie sie bez tego:)
Myślę, że to zależy od diagnosty. Bo na pewno będzie potrzebny dodatkowy przegląd. Jeden z przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym stanowi, że W razie powstania trudności w ustaleniu podstawowych parametrów pojazdu, badanie techniczne może być przeprowadzone po przedstawieniu opinii rzeczoznawcy samochodowego. Tutaj zmieni się właśnie podstawowy parametr pojazdu (masa własna) i diagnosta może zechcieć opinię rzeczoznawcy.
PS. Swoją drogą, jestem ciekaw, jak chcesz wypruć 70 kg z takiego auta, jak Daihatsu Cuore, gdzie praktycznie jest tylko to, co niezbędne do jazdy

Ale powodzenia.