BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 11:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Compact 316i - myszkuje tył na tarce
PostNapisane: 30 lipca 2009, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 153
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Witam.

Tydzień temu wymieniłem sprężyny z tyłu w moim aucie. Teraz jak jadę 120+ i trafie na tarkę na drodze to wyraznie czuję wibracje i tył jakby myszkuje po drodze. Dziś zrobiłem testy amorów, są 70% oba idealnie równo i luzów na zawieszce jakichkolwiek brak. Podobno na takiiej drodze to normalne dla każdego auta. Ja wczesniej miałem Audi Cabrio 2.3E [cenzura]..em 180+ po takich drogach i auto szło jak po szynach. Goście ze stacji diagnostycznej mówia że sprężyny mogą być za twarde (nowe zamienniki).

Pytanie 1 czy to normalne w Compactach?
2 Czy jest jakiś sposób na takie zachowanie, np. gwintowana zawiecha?

_________________
Było E36 Compact 316i - Hell Rot ;) Teraz E46 330i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 21:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 218
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52B28
sprawdz tuleje wahaczy te duze co sa w schowane w budzie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: stacja diagnostyczna
PostNapisane: 30 lipca 2009, 21:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 153
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
dzisiaj byłem na testach zawieszenia na stacji diagnostycznej i nic nie wykryli, myslisz, ze te tuleje by nie wyszły na szarpaku?

_________________
Było E36 Compact 316i - Hell Rot ;) Teraz E46 330i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: zamykamy temat :)
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 153
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
podziękował, problemem były tuleje jak pisał kolega a w zasadzie ich prak tak były rozje.... ;) wymieniłem tuleje na nowe i jest igła ;D

Jakby ktos nie wiedział o czym dokładnie mowa to są to tuleje metalowo gumowe poprzez które łączy sie belka tylnego zawieszenia z budą. Są prawie całkowicie ukryte w belce wiec nie bardzo je widac, a jak są wybite na maksa to nie widac ich wcale.

_________________
Było E36 Compact 316i - Hell Rot ;) Teraz E46 330i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL