BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 10:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Bobby_Valentino napisał(a):
Mama kiedyś idzie spać hehehe


Nie ma bata jakby ktoś V8-ke odpalił w garażu to napewno by się obudziła. :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 10:41 
No, no, możesz wrzucić fotkę panelu z przodu całego?

Albo coś się pomyliłem, albo nie ma nawet grzanych dupek?

Pokaż wyposażenie :P

Tak czy siak, koła odpowiednie :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 14:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Samochód był konfigurowany przez osobę, która będzie nim najwięcej jeździła. Wybierane były tylko te opcje które będą używane i są przydatne właścicielowi.
Podgrzewanych foteli nie ma bo wydały się zbędne i nigdy nie używane tak jak w e66. Za to jest podgrzewana kierownica. :rotfl:

Brudnym nie wypadało jechać. :D
Obrazek

A teraz X5
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sorry za jakość fotek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 14:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
No cóż.... brawo dla mamy za fantazję :-)

E39 ładne, zadbane, oby tak dalej :)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 15:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
podobają mi się obie :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 16:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
czerw napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
Mama kiedyś idzie spać hehehe


Nie ma bata jakby ktoś V8-ke odpalił w garażu to napewno by się obudziła. :rotfl:


Pomogę ci wytoczyć za bramę :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 16:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
X5.... :przestraszony: Miazga :szok: :szok: :szok: :szok:

Pogratulować auta i mamy też :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
530d bardzo ladne i zadbane :) Tak trzymaj :ok:

A X5 miazdzy w tym kolorze, i na tych felgach :padam: A silnik to musi byc bajka :)
Napisz jak jezdzi to cudo.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
///M_ichał napisał(a):
A X5 miazdzy w tym kolorze, i na tych felgach A silnik to musi byc bajka
Napisz jak jezdzi to cudo.


Jak jeździ to dopiero się bedzie tak naprawde można przekonać po skończeniu procesu docierania, który powinien wynosić 2000km bez przekraczania 4500tys. obrotów i 160km/h, unikać się także powinno gwałtownego dodawania gazu. To wszystko napisane jest w instrukcji pojazdu która ma 300 stron, chyba odpuszcze sobie czytanie :rotfl:
Komfotowo jak w klasycznych jeepach to napewno nie jest bo jest zawieszenie sportowe, raczej przypomina jazdę normalnego sedana. Niesamowita jest także zwinność tego samochodu, nie czuje się wogólne że się jedzie samochodem ważącym ponad 2 tony i takich rozmianów. Co może być uciążliwe i troche denerwujące to jazda nim po dużych koleinach, gdyż opony 315 z tyłu dają się we znaki.

Silnik szału nie robi napewno jakiegoś wielkiego bo podobny z podobną charakterystyką jest w 750Li, naprawde więcej można się spodziewać po V8.
W miejscu jak się przegazuje leciutko tak nawet słychać piękny "BULGOT" , to chyba najbardziej użekło mnie w tym aucie. :)

Jedyny minus tego samochodu to to że jest z lusterkami szerszy o e66, więc jest teraz sztuką wjechać i wyjechać z garażu bez obcierki, kamera cofania tutaj nic nie daje tak samo jak PDC.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Eleganckie to x5, fajne fotki na drugiej stronie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Zapomniałem o tych fotkach

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
No mama ma gust,no i pewnie fajnie jest wyjechac sobie taka nowka X5 z salonu :serce:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 07:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
spider napisał(a):
No mama ma gust,no i pewnie fajnie jest wyjechac sobie taka nowka X5 z salonu

Nie mówię że ja jej nie pomagałem :rotfl: , miała być najpierw tabaczkowa (brązowa) skóra, ale za ciemno by było.
Co do wyjazdu nią z salonu to powiem, że przez całą droge patrzyłem czy jakiś debil nie zajedzie drogi, ogólnie stresujący był to powrót.

Wczoraj testowałem wszystkie funkcje i powiem że nawigacja jest o niebo bardziej intuicyjnie zrobiona. Najfajniejsza jeszcze funkcja w tym aucie to "komfortowy dostęp", podchodze do samochodu z kluczykiem w kieszeni wystarczy, że dotkne leciutko klamki i już te drzwi mam otwarte. Z odpalaniem jest to samo,a kluczyk jest głęboko schowany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:51 
czerw napisał(a):
Silnik szału nie robi napewno jakiegoś wielkiego bo podobny z podobną charakterystyką jest w 750Li,


:zdziwko:

ten silnik ani trochę nie dorównuje temu z 750i, to zupełnie co innego, charakterystyki ich są drastycznie różne :cisza: 4.8i ma max. moment w przedziale 3400-3800, 4.4bi gwizdek ma od 1750 do 4500, poza tym ponad 100Nm więcej, ~50PS więcej, więc nawet porównując X5 4.8i do X6 50i to po prostu przepaść i co najmniej klasa wyżej.

Przykro to mówić, ale ten samochód nie jest nawet szybszy, a nawet znacznie wolniejszy od e39 540i. Nawet do starego E53 4.8is nie wypada jakoś dobrze :zalamany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Silnik świetnie wygląda, wnętrze również super :ok: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Fryderyk napisał(a):
ten silnik ani trochę nie dorównuje temu z 750i, to zupełnie co innego, charakterystyki ich są drastycznie różne 4.8i ma max. moment w przedziale 3400-3800, 4.4bi gwizdek ma od 1750 do 4500, poza tym ponad 100Nm więcej, ~50PS więcej, więc nawet porównując X5 4.8i do X6 50i to po prostu przepaść i co najmniej klasa wyżej.


Ale kolega ma na mysli E66, czyli praktycznie ta sama jednostka.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:16 
///M_ichał napisał(a):
Ale kolega ma na mysli E66, czyli praktycznie ta sama jednostka.


No dobra, chyba, że tak. Zmyliło mnie słowo "podobny", bowiem są to silniki w sumie identyczne, N62B48 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Fryderyk napisał(a):
ten silnik ani trochę nie dorównuje temu z 750i, to zupełnie co innego, charakterystyki ich są drastycznie różne 4.8i ma max. moment w przedziale 3400-3800, 4.4bi gwizdek ma od 1750 do 4500, poza tym ponad 100Nm więcej, ~50PS więcej, więc nawet porównując X5 4.8i do X6 50i to po prostu przepaść i co najmniej klasa wyżej.

Przykro to mówić, ale ten samochód nie jest nawet szybszy, a nawet znacznie wolniejszy od e39 540i. Nawet do starego E53 4.8is nie wypada jakoś dobrze


Tym razem robisz OT. Jak byś przeczytał dokładnie cały temat to byś domyślił się, że mówię o 750li e66 a nie o F01. Troche wysiłku nie boli :rotfl: .

Twoje porównania są śmieszne, jak można porównywać samochody o całkiem innej masie :przestraszony: 1740kg i 2180kg :wstyd: .
Moje porównanie do e66 750li myśle, że było jak najbardziej na miejscu, ponieważ mój tata na codzień nim jeździ i wiem jak to przyspiesza itp. Poza tym:
-wagi są zblizone 2025 i 2180
-max moment 490 i 475
-max moment przy: 3400 i 3400
-moc: 367 i 355
-max moc przy: 6300 i 6300
-poj. silnika: 4799 i 4799

Podsumowując, patrząc na twoją liczbę postów(10907) oczekiwał bym przemyślanych i na temat odpowiedzi.

Pozdro (nie chcę się tu kłócić ale musiałem to napisać)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:16 
czerw napisał(a):
Tym razem robisz OT. Jak byś przeczytał dokładnie cały temat to byś domyślił się, że mówię o 750li e66 a nie o F01. Troche wysiłku nie boli :rotfl: .


Napisałem, że jak chodzi o e66, to okay, skąd mogłem wiedzieć? W domyśle auta, które obecnie są w produkcji brałem pod uwagę. Że chodzi o e66 nie będę czytał wszystkich postów jeden po drugim, czym Twój tata jeździ na codzień, co je na śniadanie, a co na obiad, akurat nie dopatrzyłem- okay, spoko.

czerw napisał(a):
Twoje porównania są śmieszne, jak można porównywać samochody o całkiem innej masie :przestraszony: 1740kg i 2180kg :wstyd: .


Śmieszne to jest Twoje podejście do sprawy, masa to tylko jeden z parametrów, ale nie o to chodzi. Trochę wysiłku nie boli, wystarczyło napisać E66 750iL i po sprawie, moja galeria ma też kilka stron, jak ktoś na 20stej stronie coś wypali, to nie śmieje się, tylko piszę to czy tamto było na jakiejś tam stronie.

Tak czy siak, potem potwierdziłem Twoją opinię, wyrażając swoją, że szału nie ma w tym 4.8i, bo nawet stary śmietnik e39 540i jest znacznie szybszy, oraz w porównaniu do starszego modelu z tego samego segmentu nie ma czym zaimponować.

Wyjątkiem jest X5 M, ale to już inna bajka i trochę inny wymiar motoryzacji.

Tak czy siak- w zasadzie- czy to źle? X piąty jest do bujaki... więc to i tak bez kolosalnego znaczenia :) grunt, że w iksach jest inny wydech niż w sedanach i przyjemniej mruczą.

No ale okay, reasumując, patrząc na Twój wiek, za wiele też nie mogę wymagać.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Fryderyk napisał(a):
patrząc na Twój wiek, za wiele też nie mogę wymagać.


To mi pojechałeś :rotfl:, ty masz niewiele więcej, więc nie ma o czym mówić.

Dobra każdy po trochu ma racje. Pisząc swój post nie widziałem twoich następnych, więc wyszło jak wyszło. Po to jest forum aby mówić to co się myśli.
Uważam, że już wszystko wyjaśnione, więc nie róbmy OT.

Wracając do prawdziwego tematu tematu.
Niewiem czy w innych modelach X czy touring to jest, ale jako ciekawostkę powiem, że wysokość otwierania klapy bagażnika jest do ustawienia w 5 możliwych wyskościach, więc osoby nawet o wzroście 140cm spokojnie dadzą rade kliknąć przycisk automatycznego zamykania :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL