BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 12:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] sekwencja LPG a skrzynia automatyczna
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 09:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Witam
Mam w aucie II generację LPG i chodzi to tragicznie. Problem szczególnie dotyczy automatycznej skrzyni biegów która nie zmienia biegu lub, robi to dużo później niż na benzynie. Zadzwoniłem do kilku warsztatów z pytaniem ile by kosztowała przeróbka na sekwencję (STAG 300) i u wszystkich z Łodzi i okolic cena jest podobna - 1500 zł, ze starej instalacji zostają tylko przewody i zbiornik.

Chętnie bym wymienił, zastanawiam się tylko czy po przeróbce nie będę miał znowu problemu ze skrzynią. Czy ktoś z was ma sekwencję w e36 316iA, silnik M43, automatyczna skrzynia. Jeśli tak to proszę o opis jak się to zachowuje i czy mieliście z tym jakieś problemy.

PS. Na mechanice znam się raczej kiepsko, jeśli ma ktoś pomysł jaki konkretnie sprzęt dobrać do tego modelu to będe wdzięczny za radę. Interesuje mnie najtańsza instalka która się będzie dobrze sprawować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Instalacja gazowa musi byc dokladnie wystrojona przy automatycznej skrzyni. U mnie jak padly 2 wtryskiwacze to skrzynia o wiele bardziej szarpala przy zmianie biegow. Bylo to zwiazane z tym, ze silnik wchodzil za wolno na obroty. Tak smao z zejsciem z obrotow nie moze miec problemu na gazie.
Wedlug mojej opinii zle ustawiony gaz mocno eksploatuje skrzynie automatyczna.
Dlatego jezeli Twoja skrzynia chodzi bardzo dobrze to nie ma co sie zastanawiac i zakladac. Pozatym mozesz dogadac sie w warsztacie, ze jak zmiana biegow bedzie inna niz na benzynie to usuwaja instalke i oddaja kase.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ogólnie to sekwencja działa bardzo dobrze z automatem, problemu nie ma, z kalibracją również.

Jak dobrze skalibrują to nie ma prawa być różnicy w pracy skrzyni między PB a LPG.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL