BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Wahające się obroty
PostNapisane: 3 sierpnia 2009, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Odzyskałem po latach od kolegi moje pierwsze auto E30 318is i będę go przywracał do życia. Mam problem bo na gazie chodzi bez problemów natomiast na benzynie obroty skaczą jak szalone i auto gaśnie .... gdzie szukać problemu ?


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2009, 07:08 przez rogerm3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Myślę że może być to przepływka albo pompa paliwowa ... czy ktoś może napisać jakie są objawy zepsutej przepływki w tym modelu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1855
Lokalizacja: Krk - Bobrza Góra :P
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: m57
moim skromnym zdaniem wystarczy odłaczyc przepływkę, to sprawdzisz od razu czy jest walnięta, czy nie..

ale jesli byłaby to wina przepływki, to chyba problem by był i na benz i na lpg.. :niepewny:

_________________
ex - e36 320i


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2009, 08:54 przez anya, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 09:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
W sumie racja ... a pompy paliwowe przy instalacjach gazowych starego typu często padają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 10:28 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
anya napisał(a):
ale jesli byłaby to wina przepływki, to chyba problem by był i na benz i na lpg..

No właśnie niekoniecznie, z tego co się orientuję...
Sprawdź w 1 kolejności przepływkę.
Objawy padniętej przepływki to może być właśnie m. in. nierówne obroty, dławienie po wdepnięciu gazu....
Weź zdejmij puszkę filtra, sprawdź, czy klapka przepływomierza chodzi bez oporów, nie zacina się itp. Może oberwała po ewentualnym wystrzale gazu i dlatego nie pracuje prawidłowo.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL