BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 lipca 2025, 04:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [46] po odkreceniu korka wlewu oleju
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: Wicklow IRL
Moje BMW: 320 D 136hp
Witam jak w temacie odstawilem auto do mechanika bo zaczelo brac mi plyn chlodniczy ponownie koles obejrzal auto po minucie powiedzial uszczelka pod glwoica - stwierdzil tak poniewaz po odkreceniu korka wlewu oleju olej delikatnie byl wychlapywany mysle ze to normalne ale on twierdzi ze nie, nie ma oznak mieszania sie plynu z olejem i odwrotnie nie kopci na bialo, pozatym po nagrzaniu silnika i poniesieniu maski czuc zapoach borygo ale nie widac nigdzie wiekszych wyciekow, co myslicie o tym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Spider IRL, sluchaj, odkrecajac korek widac lancuszek - podczas pracy ten lancuszek jest smarowany olejem .. dziwne byloby gdyby nie chlapalo - no chyba ze u Ciebie jest ten lancuszek gleboko schowany w co watpie, ... lancuszek przeciez nie obraca sie w tepie slimaka tylko ma swoja predkosc i stad te chlapanie ... u mnie tez chalpie, u ojca w merceach tez chlapie, ... widac wyraznie jak olej a wlasciwie kropelki oleju sa wyrzucane od pedu lancuszka w strone ktora sie obraca lancuszek ... co za mechanik ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
Spider IRL, sluchaj, odkrecajac korek widac lancuszek - podczas pracy ten lancuszek jest smarowany olejem .. dziwne byloby gdyby nie chlapalo - no chyba ze u Ciebie jest ten lancuszek gleboko schowany w co watpie, ... lancuszek przeciez nie obraca sie w tepie slimaka tylko ma swoja predkosc i stad te chlapanie ... u mnie tez chalpie, u ojca w merceach tez chlapie, ... widac wyraznie jak olej a wlasciwie kropelki oleju sa wyrzucane od pedu lancuszka w strone ktora sie obraca lancuszek ... co za mechanik ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
pewnie że to nie uszczelka lepiej sprawdź szczelność chłodnicy, nagrzewnicy i węży


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 23:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: Wicklow IRL
Moje BMW: 320 D 136hp
jutro wlasnie jade na sprawdzenie uszczelnosci calego ukladu i wymiany plynu mam nadzieje ze pomoze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 08:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Zmien mechanika a temu irlandzkiemu magikowi powiedz niech spada na drzewo...normalne jest, jak lancuch nie ma oslony bedzie chlapac olejem po odkreceniu korka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 09:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Musi chlapać a takie metody sprawdzania silnika zalecam do poloneza a nie BMW. Odkręcając korek powodujemy pogorszenie smarowania na górze silnika i ogólnie to padaka. Jak chcesz sprawdzić czy nie ma przedmuchów to wyjmij bagnet i powąchaj wydobywającą się mgiełkę .. jesli czuć zapach spalin jest szansa że pierścionki puszczają. Jeśli czujesz w aucie smród borygo to na 80% nagrzewnica.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 09:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Musi chlapać a takie metody sprawdzania silnika zalecam do poloneza a nie BMW. Odkręcając korek powodujemy pogorszenie smarowania na górze silnika i ogólnie to padaka. Jak chcesz sprawdzić czy nie ma przedmuchów to wyjmij bagnet i powąchaj wydobywającą się mgiełkę .. jesli czuć zapach spalin jest szansa że pierścionki puszczają. Jeśli czujesz w aucie smród borygo to na 80% nagrzewnica.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 16:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: Wicklow IRL
Moje BMW: 320 D 136hp
Szczelosc zostala sprawdzona znaleziona przeciek nie wiem w czym taka mala tuba zraz za chlodnica a przed blokiem silnika nad paskiem wieloklinowym, czesc zostala zmieniona mam pojezdzic i ocenic czy bedzie lepiej 3majmy kciuki teraz, po weekendzie bedzie wiadomo czy pooglo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL