BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Czy ja Cię skrytykowałem ? jeszcze raz bo mam wrażenie że to nie ciężki przekaz tylko ciężka zatrybka '' dlatego istotne są dane silnika żeby odpowiadający wiedział z czym ma do czynienia '' to chyba nie jest krytyka ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
a ja myślę że to od zapłonu, przewody wysokiego napięcia , świece i kopułkę proponuje obejrzeć
a co najlepsze to na kompie tego nie wykaże


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 22:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
Panowie Panowie spokojnie. Lewe powietrze. Złe podciśnienie własnie bardzo łatwo sprawdzić na map sensorze od sekwencji - będzie po prostu za wysokie. Dlatego obroty falują, gaśnie i strzela.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 11:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam. Mam podobny problem ze swojim silnikiem M50B20 , podciśnienie mam w granicach 0,6-0,7 . Czy ktoś wie jaką wartość powinno ono miec? Bo znalazłem juz jeden pękniety wężyk, ale dalej falują mi obroty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
djsway napisał(a):
Witam. Mam podobny problem ze swojim silnikiem M50B20 , podciśnienie mam w granicach 0,6-0,7 . Czy ktoś wie jaką wartość powinno ono miec? Bo znalazłem juz jeden pękniety wężyk, ale dalej falują mi obroty.

kolega podłączył do swojego autka i miał ciśnienie 0,3 na wolnych obrotach , a gdy zwiększył obroty to w granicach 0,8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
na wolnych obrotach 30-35 kpa na pałowaniu nawet do 100kpa

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Kwidzyn
Witam wszystkich , wreszcie uporałem się z tymi falującymi obrotami i zbyt wysokim podciśnieniem , a przyczyną był nieszczelny układ dolotowy . Dzisiaj wymontowałem cały kolektor ssący wymieniłem wszystkie uszczelki i węże gumowe ,które dochodzą do kolektora pozakładałem opaski na te węże ,aby uniknąć nieszczelności i autko równiutko cyka na wolnych obrotach . Wielkie podziękowania dla wszystkich którzy służyli swoimi radami .
Pozdrawiam Wojtek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
wojtibart napisał(a):
a przyczyną był nieszczelny układ dolotowy .

a nie mówiłem :P

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL