BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 17:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] m20b25 kopci na czarno
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 15:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
panowie mam problem kupiłem bmw e30 z silnikiem 2,5 m20 88r i na wiekszych obrotach dymi mi na czrno. dodam ze bawarka miała gaz ale już go nie ma i nie posiada kata tylko tłumnik środkowy. Co moze byc przeczyną??? napewna dostaje zbyt bogatą mieszankę ale dlaczego???? dodam ze silnik pracuje równo wkreca sie na obroty normalnie a obroty na biegu jałowym sa gdziesz około 900obr. jesli ktos moze wiedziać coś na ten temat to proszę o podpwoeidż:):) pozdro dla wszystkich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 16:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
Jeśli na czarno to zapewne wina zbyt bogatej mieszanki.
Stawiam na uszkodzony przepływomierz, zwłaszcza że gaz wcześniej siedział, to na 99% ta przyczyna.Jest jeszcze taka ewentualność że może nie łączyć w kostce lub na wiązce do przepływki (kiedyś w e34 tak miałem tylko że ja miałem inny przepływomierz niż ty) A oleju nie łyka za dużo??? Sprawdź też filtr powietrza i stan świec zapłonowych (od tego zacznij) Powodzenia w naprawie.

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
Po tym co napisałeś na 99% bierze olej

Sprawdź poziom, bo tak jak pisałem wcześniej jeśli kopci na czarno to to jest główna przyczyna..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:34 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Sebuś napisał(a):
Sprawdź poziom, bo tak jak pisałem wcześniej jeśli kopci na czarno to to jest główna przyczyna..

Jeśl pali olej, to dymi na sino, nie na czarno.
Przepływomierz, sonda lambda, czujnik temperatury cieczy chłodzącej - te rzeczy bym sprawdził.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 18:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
oki czujnik od tem. to ten niebieski tak??? w piatek jade na kompa ja tez obstawiam sądę lub przepływke oleju nie ubywa ,tak jak kolega napisał dymiła by na czarno. dzieki panowie jak coś to napiszę,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 19:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
Jeśli nadmiernie bierze olej to kopci na szaro niebiesko a nie na czarno.

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 20:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
tak kolego ROMSI zgadza się ale kolega Sebuś napisał ze bierze olej a o napewno nie jest prawda. w piatek jedzie na kompa i wyjdzie wszystka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 11:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 134
Lokalizacja: LubaĂą
a napisz jeszcze jak ze spalaniem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 17:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
spalanie gdzies w okolicach 14-15l w miescie dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć i gdy jest zimny to muszę troszkę pokręcić ze by ja odpalić. zaraz będę miał przepływke na podmiankę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
panowie wyszła padnięta sonda. i jest takie pytanko jakiego koloru są wtryski w 2,5????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 20:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
http://allegro.pl/item704761275_wtryski ... 0_e34.html
Smutny kolor blue.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL