BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 05:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: k64 -> E36 2,5L turbocharger /mat black suszara :)
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 07:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
;)


Moj projekt byl juz opisywany tutaj dawno temu a ze auto nabralo calkiem innego kierunku
-nowy temat, upozadkowany.

Obecnie autko robimy na sobote zeby sobie poszalec przed remiza , plan jest taki zeby uzyskac jak najwiecej KM oczywiscie z doladowania
nie wiecej niz 1~ , nie planuje silnika KUC zarowno teraz jak i pozniej. To bedzie poprostu kres mozliwosci ?

Do ukonczenia zostalo naprawde duzo, to dopiero poczatek , ale mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie.
Uturbiam sam, z pomoca brata i Ojca.
Juz teraz Podziekowania dla ludzi z ktorymi mam kontakt mailowy, pw, telefoniczny itd
Dzieki WAM nawet bym nie byl w stanie ruszyc pokrywy silnika (jestem zielonym mechanikiem jak wogole tak mozna to nazwac)
szczegolne podziekowania dla: Korony, Artixa, Bambra BMW , Mario Tuning Garage ... ZA RADY i POMOC i dla maleckisa (Michala i jego Ojca - bez was to by nie mialo szansy) i reszty o ktorych zapomnialem :angry:
no i oczywiscie StreetRacingForum - 80% wiadomosci pochodzi z bazy danych jaka jest forum.


Dodam jeszcze ze zanim to wogole ruszy bede musiec popytac troche ...
jestem pewny ze Ci wyzej jak zwykle ochoczo pomoga mi w rozwiazaniu problemu :rolleyes:

DO opisu bede na biezaco dodawac - zdjecia rowniez.

Może dam rade a jak nie - to Do Odry albo WIsły


MODEL:
BMW E36 sedan 325i M50B25 (bazowo 318i) 93r

opcje wyposazenia: standard, najbardziej uboga ver (procz szyberdachu) jaka istnieje.
MODYFIKACJE:
Silnik stage 1.

Przed zmianami: 168KM (wydech z 2.0)
Po zamianach: ???

silnik M50B25 bez vanosa 92r. swap dosyc dawno temu 1.8 -> 2,5L bez vanosa
-dół seryjny - bez dotykania 200tys przebieg, kompresja 15~ na każdym z cylindrów.
-głowica sciagnieta, splanowana (00,0016)
-odprężony do 8,5:1 - dwie seryjne uszczelki + przekładka między nimi
-sruby do glowicy zwykle GOETZ.


Turbina: Obrazek
Garrett GT32
prawie nówka, zintegrowany WG orginalny Garrettowski
oznaczenie Turbiny: Volvo P/N: 8112854 garret P/N:452123-9001
Horsepower: 200 - 420
Displacement: 2.0 - 2.7L
Chłodzona i smarowana olejem.

Doładowanie xxx bar (w planach 0,8), zaczyna ładować od ........, przy .....jest fullboost

Układ dolotowy:
- cały dolot z rur aluminiowych 60mm (procz wyjscia z turbiny oczywiscie (45mm?)
- złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
- intercooler z rdzeniem 61cm x 19cm z wyjściami po 6cm
- przepływonierz przeniesiony na prawą stronę, podłączony przed turbosprężarką
- odma odłączona z przepustnicy - podłączona do CatchOil Tank, usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- filtr stożkowy KN
- Blow Off (tymczasowy z KITU)

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy z nierdzewki (KIT), przeciete flansze (seryjny lubi pekac), wwiert na EGT
- downmount turbo - narazie zobaczymy ...
- przelot : 3cale od Turbo do Konca
- tłumik końcowy : BRAK

Układ wtryskowy:
- wtryski narazie seria , napewno beda wieksze ...
- regulator cisnienia paliwa za listwą (seryjny wywalony, wyjscie zaspawane )

Elektronika:
- ECUMASTER DET II
- brak sondy lambda
- dodatkowe wskazniki : boos, egt i obrotomierz - auto gauge

Układ chłodzenia: Obrazek
- seria z 1,8i nowa chlodnica
- visco orginalne z 1,8i (narazie)
- dodatkowy wentylator elektryczny (lewa strona silnika)

Układ napędowy: Obrazek
- sprzęgło seryjne
- skrzynia z 1,8i , dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi), zaspawany most [

Zawieszenie i układ jezdny Obrazek
- gwint przód, tył seryjne amory, sprężyny jakieś twardsze ...
- opony przód 225 x 40 x 17, opony tył: 245 x 40 x 17

Układ hamulcowy: seria z 1,8 ! koniecznie do zmiany ...

BODY KIT Obrazek
- przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka
- tyl zderzak seryjny + dokladka `m
- brewki,
- lampy przód tył nowe
- cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt)
- alu 17 BROCK B1
- i pare innych pierdol o ktorych juz nie bede pisac




FOTOSTORY:

w kolejnych postach i stronach bede dodawac fotki i opisy, na pierwszej stronie zawsze akualne zmiany i podsumowanie.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dość niedawno było tak ...
Obrazek
wszystko to było takie amatorskie, wiesniackie i malo rozumne :angry:

ale skoczylem po farby ... a potem to juz poszlo :rolleyes:
http://img15.imageshack.us/img15/7979/foto541xw6.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/6284/foto604ky7.jpg

okazało się ze brakuje uszczelki?
http://img17.imageshack.us/img17/1042/foto608ea4.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/7920/foto613gp6.jpg

I od tego czasu wlasciwie postanowilem ze zaczniemy działac :D

demontaz listwy
http://img16.imageshack.us/img16/5706/89384138oc3.jpg

zaspawanie starego miejsca z regulatorem seryjnym:
http://img16.imageshack.us/img16/27/81545181df2.jpg

i nowa zabawka (regulator)
http://img14.imageshack.us/img14/4443/16806225pa7.jpg


zalatywalo WT ? wiec przyszla i na to kolej .... Wałek , Emulsja i do dzieła :rolleyes:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i wyszlo to tak - w ostatecznosci pare zaciekow :lol:

Obrazek

nastepnie do golenia poszedl most - niestety brak fotek ze spawania ale kolorowo musi byc...
Obrazek




ETAP 2 -> Główne graty

i wkoncu pierwszy graty po których nastąpila pustka w portfelu.

Obrazek
Obrazek


udalo mi sie za czapke groszy zdobyc stary KIT od kogos ...
bez turbiny (byla chinska ale szlag ja trafil rzecz jasna po paru KM u starego wlasciciela)
razem z przewodami i innymi takimi ...

przewod do samarowania-->
Obrazek

i zaraz wstepna przymiarka reszty gratów-->
Obrazek

i calkiem niedawno po dluzszej przerwie z grubej rury
wygrana aukcja allegro ... -
dziekuje za pomoc w dobrze TURBINY (ci co wiedza to wiedza o co chodzi
Obrazek



przy okazji pozbyłem sie polerki i bedzie tak:
Obrazek

no i koncze na dzisiejszych fotkach:
Bez kanału ciężko ale jakoś cza se radzić ...
Obrazek

po 2h udalo sie zdjac glowice razem z kolektorami (sruby byly tak zapieczone ze w caloci cza bylo
(kolektory sa juz na allegro jak ktos chce to PW)
Obrazek

male spojzenie na tloki - igła, zero rys ... gladz na cylindrach jak moj blady tylek
Obrazek

25zl spray i sruuuuuuuuu
Obrazek
Obrazek
Obrazek

stara glowica wreszcie bez kolektora starego....
Obrazek

a że nie bylo ciemno to pierwsza przymiarka nowego
Obrazek

i wreszcie upragniona chwila wstępne zalożenie
ROK CZASU NIE SPANIA ... :angry:

:lol: czy te oczy moga klamac?
Obrazek


i przymiarka na budzie
Obrazek
Obrazek

na dniach oddaje glowice do planowania, a potem do skarbonki zbieram ostro na reszte

CDN bo niebawem wygram w totka.










Obrazek
1,5mm kanapka pod glowice :hyhy:



Dawka na dzisiaj:

miala byc łapa dorabiana i co sie okazalo? orginalna daje rade ... mam szczescie? ^_^
wejscie na dolot do stozka jest akurat, łapa 1mm blokuje ale tyle sie SAMCO podda
Obrazek

Obrazek


ale doszedl kolejny problem, turbina zostanie tak zawieszona ale WG musial zostac zdjety z seryjnego miejsca (opieral sie o blok) .
, szczescie w nieszczesciu sama turbina opiera sie tylko troszeczke czescia zimna o poduszke silnika, moze tak zostac?
a reszta wszedzie jest luz paro CM , do bloku ma 4,5cm , do karoseri rowniez ....
Obrazek


widok od dolu na wydech ...
Obrazek




czy moge WG przeniesiec w inne miejsce i dorobic cięgno dlugie np. na 40cm ?
Obrazek
Obrazek


i na koniec dodam ze samo wyjscie z turbiny do IC musi zostac spawane z dolotem:
malo miejsca , i pozniej kat 90` - wylot jest obrocony do gory w strone kolektora wydechowego (15cm luzu)









teraz latwiej sie wgramolisc pod auto
Obrazek

i maly porting glowicy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

cos dla oka (w ramach testu plotera) ;)
Obrazek
Obrazek


To beee continued albo jak to sie tam pisze B)









Obrazek


po pardu godzinach pytania przez gg (Maleckis - dzieki) udalo sie wkoncu dorwac do rozrzadu <_<


Obrazek
Obrazek
Obrazek

myslicie ze ta brecha to przesada :lol:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek





3 calowy poczatek wydechu (gietki) przy Turbinie
ObrazekObrazek

flansza wydechowa do turbiny 3cm razem z rowkiem na poczatki wydechu (wyfrezowane)
Co ciekawe - wyjscie z turbiny jest 2,5 cala, i jak wyskoczy to swobodnie bedzie juz na 3 cale (Do flanszy 3 cale dospawane - nizej fotki)
sorki za lamerskie i tak bez sensowne i zbedne tlumaczenie :P
Obrazek

i w calosci tak to bedzie wygladac
Obrazek
i dospawane (o maly wlos a bym musial ciac na nowo , najpierw sruby potem spawanie hehe :P )


Obrazek

Obrazek

Obrazek

i reszta roboty na dzis i graty...
splyw oleju, z turbiny
porownanie lancucha starego i nowego,
zniszczony slizg
trojniki podcinienia boost blow off i map sensora (dzieki Michał)

ObrazekObrazekObrazekObrazek
















CDN :rotfl:


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2009, 12:42 przez k64, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 07:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie pozostaje mi nic innego jak :padam: :padam: :padam:


i czekam na jeszcze :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 07:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
wooow, coraz większego wytrzeszczu dostawałem jak czytałem i oglądałem zdjęcia :szok:
:padam: :padam:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
czekamy na CD ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Troche się nie wszystkie fotki wyświetlają :/
Fajny projekt :) Dlaczego taka lokalizacja przepływki? I co z wtryskami? Seria nie będzie musiała być otwarta cały czas żeby utrzymać AFR? :ok:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
:padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
no ładnie :super: :super: :super:

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
fotki poprawie przepraszam za chaos jestem w pracy a chcialem pokazac fotostory , moze sie komus przyda,


wtryski zostana zmienione od razu - narazie brak kasy (beda ok 380 lub 440cc cos kolo tego ale to koszt ok 1tys zl uzywki.

przeplywka bedzie z przodu przed turbina, tak fachowo powinna byc (nie bedize pracowac na doladowaniu) niektorzy dawaja za turbina i tez jest ok.


to co macie na zdjeciach to do wczoraj , musze sie wstrzymac z pracami na 2tyg bo mam wydaki nie planowane (kryzys) , :/

ale pozdrawiam ;) teraz juz musze skonczyc :hyhy:

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 08:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
tymczasem obrobka glowicy B)
(zawory nie puszczaja, kolektory s/w sprawdzone )
glowica splanowana o 0,0016 ... czyli prawie nic :rolleyes:
Mimo ze silnik dostal juz swoja dawke (200tys przebieg ) to stan naprawde super 15 na kazdym cylindrze ~ .
Polecam silniki z automatycznej skrzyni biegow ;)


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
podziwiam ludzi którzy dłubia przy samochodach nie mając odpowiedniego zaplecza finansowego ... ja bym sobie nie potrafił odmówić pewnych rzeczy na rzecz samochodu ;)

szacuneczek pełny :padam:


czekamy na więcej :D

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
zanim projekt ruszyl zbieralem rok czasu tylko na to (narazie koszty ok 5tys zl - same graty do turbo) , caly czas szukalem okazji itd ale starm sie bez druciarstwa i napewnych rzeczach nie oszczedzam, zanim moglem ruszyc z e36 musialem zbierac na nowe auto bo to nie dalo by sie tak poprawic a do pracy jakos jezdzic musze :zalamany: caly czas mnie boli ze za duzo wpakowalem w ten samochod juz ale teraz juz nie mam odwrotu. Sa ludzie ktorzy gadaja ! dasz rade i to mi pomaga :oczami: dzieki :]

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
k64 napisał(a):
dasz rade i to mi pomaga :oczami: dzieki :]


innej opcji teraz nie ma :super:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Szacuneczek :D Dasz radę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 11:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: kuj-pom
Gratuluję pomysłu, wytrwałości i czekamy na dalsze efekty ciężkiej pracy ;)

_________________
Obrazek

Galeria ---> cosmosschwarz metallic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 13:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Ten mat jakis taki dziwny wyszedl,ale po za tym to profi robota :ok:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 13:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
ładna robota i na koniec jaka satysfakcja z jazdy bedzie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 14:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: Warszawa
Gratuluje umiejętności i pasji, Będę kibicował

_________________
Obrazek

www.privlesson.webs.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 14:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 195
Lokalizacja: PL
bedzie pieknie zamiatac gratuluje projektu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 16:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Jeśli chodzi o uturbianie - szacun - lubię takie projekty !

Jeśli chodzi o wygląd :znudzony: kolor mógł by zostać do projektu takiego kilera ale zaszpachlowane listwy, tylnia klapa :wstyd:

Reszta mechaniki - skrzynia, hamulce, dyfer, półosie - widać że SWAP z 1.8 na 2.5 był druciarski


Czekam na dalsze mody i poprawki ;)

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 15:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
niedziela :P


udalo sie rozwiaca problem poduszki, nie ociera sie jednak nic a nic.

za to skladamy juz ostro, przy dobrych wiatrach do misiaca powinna byc mechanicznie gotowa do odpalenia.


trojniki podcisnienia do boost , blow off oraz map sensora
Obrazek

wyjscie z trojnika podcisnienia oleju do smarowania turbiny
Obrazek

głowica zalozona, dokrecona ...
3 uszczelki w kpl :rolleyes:
Obrazek


no i zakladanie gratow, podlaczanie czujnikow etc
(kolektor i przepustnica)
Obrazek

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL