BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] ABS - zawór wejściowy....tylnej osi.
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 09:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 540
Lokalizacja: Brzesko
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Cześć.

Proszę o radę.
Mam problem z ABS'em.
Podpinałem pod kompa;
błąd numer 33 - zawór wejściowy tylnej osi ( może coś delikatnie przekręcam)

Czy ktoś może mi powiedzieć czy jest jakieś rozwiązanie czy jedynie wymiana pompy ratuje sytuację.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 12:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 540
Lokalizacja: Brzesko
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
grzebie i grzebie


PATRZCIE CO ZNALAZŁEM!

strona z DIY po angolskiemu

i dalej z artykułu z tego artykułu
i linku z niego .. wynika pokrótce, że jak padnie pompa ABS to nie koniecznie kwalifikuje się ona to regeneracji czy wymiany, ale wystarczyć może "rewire" zaworków wewnątrz pompy!!

tu fotki o co biega ->>>> http://www.staffordnet.net/repairs/bmw/abs_pump_rewire.htm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 12:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 540
Lokalizacja: Brzesko
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
grzebie i grzebie


PATRZCIE CO ZNALAZŁEM!

strona z DIY po angolskiemu

i dalej z tego artykułu
i linku z niego .. wynika pokrótce, że jak padnie pompa ABS to nie koniecznie kwalifikuje się ona to regeneracji czy wymiany, ale wystarczyć może "rewire" zaworków wewnątrz pompy!!

tu fotki o co biega ->>>> http://www.staffordnet.net/repairs/bmw/abs_pump_rewire.htm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 13:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: RzeszĂłw
Pompy rzadko ale padają w BMW. Moje pytanie, czy coś robiłeś z układem hamulcowym, wymieniałeś jakiś element? Bo może źle jest odpowietrzony układ hamulcowy.

_________________
http://www.ziomal.itl.pl
http://bmw.resmoto.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 14:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 540
Lokalizacja: Brzesko
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Nie.
Nie robiłem nic przy hamulcach.. po prostu z dnia na dzień przestało funkcjonować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 17:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Zawór wejsciowy tylnej osi w pompie a dokłądnie w modulatorze powinien mieć rezystancję od 2 do 9 om. SPrawdzisz to rozłączajac wtyczkę przy pompie i mierząc rezystancję pomiedzy pinami:

Dane dla Rear Axle Inlet Valve

11 i 12 powinno być od 2 do 9 om
11 i 3 powinno być od 2 do 9 om
12 i 3 powinno być 0 czyli zwarcie

jeżeli rezystancja będzie inna mogły uszkodzic sie przewody:
wtyczka-pompa
pompa-poszczególny zawór

Podaj dokładne dane auta rok produkcji, pojemonosć, ponieważ w zależnosci od rocznika były troszke inne wyprowadzenia pinów a nie chcę Cię wprowadzić w błąd.
Jeżeli bedzie uszkodzony którys z przewodów to taki rewire pomoże natomiast jezeli będzie uszkodozna sama cewka w elektrozaworze nic z tym nie zrobisz pompa do wymiany.
Powiedz jeszcze jakim interfejsem badź testerem była robiona diagnostyka.
I pamiętaj że majstrujesz przy układzie hamulcowym. Jak nie bedziesz czegoś wiedział to odezwij się na gg.

Pozdrawiam MM

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 18:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 540
Lokalizacja: Brzesko
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
dzięki Michał!

Dokładnie moje E36 320i z kwietnia 95'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 20:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Jeszcze raz sprawdzę i jutro Ci podam piny ale wydaje mi się że powinno być tak jak podaję. A masz może ASC?

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 21:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 540
Lokalizacja: Brzesko
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Nie mam ASC .. ..
a ta diagnoza była robiona na dwóch kompach w dwóch różnych zakładach (dla pewności). Softu pierwszego nie pamiętam niestety, a drugi był oparty na osprzęcie Bosch.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2009, 19:17 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
wyprowadzenia pinów są takie jak pisałem wcześniej

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL